داستان حلقه ی نامزدی از گذشته تا امروز و آینده – قسمت سوم

داستان حلقه ی نامزدی از گذشته تا امروز و آینده – قسمت سوم

سال های 1970:

تراش پرنسس و تراش درخشان(ردیانت) در سال های 70 ابداع شد و به تکامل رسید. ظاهر مربعی شکل این طرح برای حلقه های نامزدی بسیار پرطرفدار گشت. این طراحی برای نسلی که بسیار هوادار مُدهای جدید و متفاوت بوده و از سنت های گذشته گریزان بودند بسیار مناسب  به نظر می رسید.

 

سال های 1980:

حلقه ی نامزدی مطرح این دهه انگشتر "پرنس چارلز" و "پرنسس دایانا" بود که  با یاقوت کبود بیضی شکل روی حلقه ی نامزدی، بازار استفاده از یاقوت کبود را به شدت گسترش داد.

 

از سال های 1990 تا به امروز:

در طی دهه های اخیر هیچ روند مشخصی برای حلقه های نامزدی وجود نداشت. همچنین به دلیل دسترسی به اینترنت زوج های جوان اطلاعات بیشتری درباره ی انواع حلقه های نامزدی داشتند و نسبت به گذشته  می توانستند به راحتی از بین مدل های مختلف انتخاب کنند. هر ساله محبوبیت انواع طرح های انگشتر سیر صعودی و نزولی داشت و این رویه همچنان تا قرن بیستم هم ادامه پیدا کرد. به عنوان مثال حلقه ای با نگین الماس درخشان و چشمگیر، در اوایل قرن بیست و یکم بیشتر رواج یابد.

آینده:

قطعاً آینده قابل پیش بینی نیست، ولی می توان انتظار داشت که برخی از مُدهای حلقه های نامزدی تا امروز در آینده هم تکرار شود. به  عنوان مثال حلقه های نامزدی سنتی، سبک های الهام گرفته شده از مُدل های سنتی و طراحی های ظریف و برگرفته از طبیعت. در واقع روال همیشه اینگونه است که زوج ها تمایل دارند حلقه های نامزدیشان خاص و متفاوت باشد و زیاد مهم نیست که طرحش سنتی باشد یا سفارشی و یا حتی کلاسیک. بدون توجه به آنچه در آینده پیش می آید، اینطور به نظر می رسد که مُدهایی که بر اساس سلیقه ی عموم و سازگار با محیط زیست ساخته شده با سنگ شناسنامه دار و فلزات قابل بازیافت- باشند هرگز از دور خارج نخواهند شد.

 

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها