اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت ارز همچنان حباب دارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به روند کاهش قیمت ارز در بازار اظهار کرد: نرخ واقعی ارز کمتر از میزان فعلی در بازار است و بخشی از افزایش قیمتهای بازار جنبه روانی داشت و امیدواریم با تشکیل کابینه یازدهم کاهش قیمت ارز ادامه یابد.



احمد امیرآبادی‌ فراهانی اظهار داشت: قیمت ارز تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده که یکی از این عوامل سطح آرامش روانی بازار است بطور مثال وقتی در پایان مذاکرات هسته ای اعلام می شد مذاکرات سازنده بوده شاهد کاهش نسبی قیمت ارز در بازار هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر عوامل یاد شده در تعیین نرخ ارز شاخص های اقتصادی نیز در تعیین قیمت ارز نقش بسزایی دارند.شاخص هایی که ارتباط خود را در تعیین قیمت بیش از پیش نمایان می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: بطور یقین قیمت فعلی ارز همچنان حباب دارد و امیدواریم که با تشکیل کابینه یازدهم بازار به ثبات رسیده و قیمت ارز متعادل گردد.

امیر آبادی فراهانی گفت:نقدینگی موجود در بازار ارز و سکه باید به سمت تولید هدایت شود وبا توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی می توان با بالا بردن توان تولید نیاز مصرف داخلی را تامین کنیم. نباید ناهماهنگی درسیاستهای اقتصادی وجود داشته باشد بطور مثال معاون وزیر یک مطلبی بیان می کند که بانک مرکزی به عنوان مسئول، اطلاعی از این موضوع ندارد یا حتی در مصاحبه های معمولی برخی از مسئولین ناهماهنگی وجود دارد، که باعث برهم خوردن بازار می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم وزیر اقتصاد دولت یازدهم بتواند بخشهای اقتصادی را باهم هماهنگ کند.

نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی کشور در خصوص انتخابات شورا ها اظهار داشت: فردا اسامی شورای شهرها توسط فرماندارن اعلام می شود، لذا کسانی که اعتراض دارند می توانند از فردا به مدت دو روز به هیات عالی استان شکایت کنند تا براساس قانون به اعتراض آنها رسیدگی شود، نظر هیات عالی استان ها نظر قطعی خواهد بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد