اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار خود را برای جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) آماده می کند

سایت طلا: بازار تهران همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد بابرکت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) جشنهای باشکوهی را برگزار خواهد کرد.



به گزارش سایت طلا، فردا دوشنبه پاساژ "اردیبهشت" از بازارطلای تهران شاهد برپایی جشن میلاد شمس الشموس «حضرت امام رضا» علیه آلاف التحیه و الثنا می باشد، که به همت صنف طلا و جواهر و انجمن اسلامی این صنف برگزار خواهد شد.

در همین رابطه مرتضی سلطانی نائب رئیس انجمن اسلامی صنف طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا ضمن تبریک این ایام و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: هر ساله همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) مراسم جشنی در بازار طلای تهران برگزار می شود و سعی برآن شده که هر سال این جشن باشکوهتر و برازنده آن حضرت برگزار گردد.

وی افزود امسال نیز این جشن در روز دوشنبه در پاساژ اردیبهشت بازار طلای تهران با شکوه هرچه تمام تر با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزار خواهد شد، و در این مراسم هدایای ویژه ای چون 10 سفر به مشهد مقدس، 10 ساعت مچی نفیس، و 5 قطعه سکه یک گرمی به حضار با قید قرعه اعطاء خواهد شد.

سلطانی دهه کرامت را دهه ولایت نامید و افتخار شیعه را در این دانست که در غدیر ادای دین کند و امیدواریم به سوی معرفی غدیر حرکت کنیم و در عید سعید غدیر خم ان شاء الله برگزاری مراسم مفصل تری داشته باشیم.

شایان ذکر است بعد ازظهر امروز نیز جلسه هماهنگی این مراسم با حضور مسئولین انجمن اسلامی صنف طلا و جواهر و امناء این صنف در مؤسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار شد.

گفتنی است، مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) در صنف طلا و جواهر، روز دوشنبه 25 شهریور از ساعت 16:30 تا 18 در پاساژ اردیبهشت بازار طلا برگزار خواهد شد./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد