اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دولت استرالیا پیش بینی خود از قیمت طلا در سال آینده را کاهش داد

سایت طلا : دولت استرالیا پیش بینی کرد، متوقف شدن بخشی از محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا موجب کاهش قیمت جهانی طلا در سال 2014 خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، موسسه اقتصاد انرژی و منابع طبیعی استرالیا پیش بینی کرد، میانگین قیمت هر اونس طلا طی سال آینده به کمتر از 1275 دلار خواهد رسید. این رقم در سال 2013 میلادی به 1439 دلار می رسد.

بر اساس این گزارش این موسسه در گزارش ماه ژوئن خود پیش بینی کرده بود که میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده به بیش از 1340 دلار و امسال نیز به 1444 دلار خواهد رسید.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 23 درصد کاهش داشته است. علت اصلی این مساله نگرانی از متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا بوده است.

در نظرسنجی سپتامبر بلومبرگ از 41 کارشناس ارشد اقتصادی 24 نفر اعلام کردند که فدرال رزرو آمریکا از دسامبر بخشی از محرک پولی را متوقف خواهد کرد.

استرالیا پس از چین دومین تولید کننده بزرگ طلای جهان به شمار می رود. پیش بینی می شود میزان تولید طلای استرالیا امسال به کمتر از 242 تن خواهد رسید. این رقم سال گذشته به بیش از 254 تن رسیده بود./م
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد