اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا تغییر چندانی نکرد

سایت طلا : قیمت طلا امروز جمعه در بازارهای بین المللی تغییر چندانی نداشت و نزدیک به پایین ترین سطح خود در یک هفته گذشته داد و ستد شده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت طلا پس از انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده و بار دیگر به کمتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره این کشور طی ماه های ژوئن، جولای یا سپتامبر وجود دارد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

به نظر می رسد قیمت طلا پس از 3 هفته افزایش متوالی در پایان مبادلات هفته جاری با کاهش روبرو خواهد شد. قیمت هر اونس طلا امروز جمعه به 1197 دلار رسیده است. قیمت طلا روز پنج شنبه برای لحظاتی به کمتر از 1192 دلار در هر اونس رسید.

قیمت طلا در هفته جاری تاکنون 1.3 درصد کاهش داشته است. این رقم روز دوشنبه به بیش از 1224 دلار رسیده بود.

مارک تو تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه وینگ فانگ تاکید کرد که انتظارات سرمایه گذاران نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به سرعت تغییر کرده و این مساله موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شده است.

تحلیلگران موسسه جی اف ام اس نیز در تازه ترین تحلیل خود پیش بینی کرده اند که قیمت طلا احتمالا امسال به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید ولی سال آینده با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.


انتهای پیام



خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد