اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش 7 هزار تومانی قیمت سکه/ دلار ثابت ماند

سایت طلا : بدنبال افت بهای طلا در بازار جهانی، نرخ سکه و طلا امروز شنبه در بازار تهران با کاهش مواجه شده، این در حالی است که قیمت دلار بدون نوسان باقی مانده است.



به گزارش سایت طلا، با وجود ثبات نرخ دلار ،کاهش بهای طلای جهانی امروز شنبه (5 اردیبشهت ماه) موجب افت قیمت طلا و سکه در بازار تهران شده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز شنبه 948 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز پنج شنبه 7 هزار تومان کاهش قیمت دارد.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز 420 هزار و 500 تومان داد و ستد می شود که در مقایسه با روز پنج شنبه 3 هزار تومان کاهش یافته است. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز امروز با افت 700 تومانی به 97 هزار تومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 494، 275 و 188هزار تومان قیمت خورده است.

بهای نیم سکه یک هزار تومان افزایش یافته ، اما نرخ ربع سکه 2 هزار تومان و سکه گرمی یک هزار تومان کاهش یافته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون نوسان 3319 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها 3618 تومان و هر درهم 912 تومان قیمت خورده است.

و اما در بازار جهانی بهای هر اونس طلا روز گذشته همزمان با اینکه شاخص جهانی سهام رکورد تازه ای به ثبت رساند، به کمترین سطح خود در بیش از یک ماه اخیر سقوط کرد. در حال حاضر هر اونس طلای جهانی 1181 دلار و 400 سنت بسته شده است.

بر اساس گزارش سایت طلا،کاهش قیمت هر اونس طلا در حالی رقم خورد که پس از انتشار آمارهای ضعیف در مورد ثبت سفارش کالاهای بادوام در آمریکا، ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی دیروز به نزدیکی پایین ترین رقم 3 هفته اخیر رسید.

به عقیده کارشناسان اقتصادی، هم اکنون تمام توجهات سرمایه گذاران معطوف به نشست فدرال رزرو آمریکا در هفته جاری می باشد تا با سرنخ هایی از زمان افزایش نرخ بهره مطلع شوند.

نشست بانک مرکزی آمریکا سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
افزایش نرخ بهره ارزش دلار را بالا برده و این امر منجر به افت بهای طلا می شود./الف

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد