اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادامه روند صعودی قیمت طلا نیازمند شکسته شدن سطح 1218 دلاری است

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری اچ اس بی سی تاکید کرد که قیمت طلا در صورتی به روند صعودی خود ادامه خواهد داد که بتواند سطح مقاومتی 1218 دلاری را بشکند و بالاتر از این سطح قیمتی تثبیت شود.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، جیمز استیل تحلیلگر ارشد موسسه اچ اس بی سی تصریح کرد که من احتمال افزایش بیشتر قیمت طلا را رد نمی کنم ولی در شرایط کنونی طلا باید به بالاتر از میانگین قیمتی 200 روز گذشته خود یعنی 1218 دلار در هر اونس برسد تا این روند حفظ شود.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا و نقره از روز گذشته تحت تاثیر گزارش جدید وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص عملکرد ناامید کننده خرده فروشی در ماه آوریل با افزایش نسبی روبرو شده و به بالاتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده است.

احتمال اعتصاب کارکنان صنعت معدن آفریقای جنوبی نیز تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت طلا و نقره داشته است. هووی لی تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز نیز تاکید کرد که انتشار گزارش مربوط به وضعیت خرده فروشی در آمریکا می تواند گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را کاهش دهد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد