اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صنعت طلا و جواهر در حذف وابستگی اقتصاد به نفت مؤثر است

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ضمن بیان اینکه باید نگاه مسئولین به صنعت طلا و جواهر تغییبر کند بر تغییر الگوی حرکتی این صنف و تأمین نظر مصرف کنندگان داخلی طلا و جواهر تأکید کرد.

به گزارش سایت طلا، در همایش بررسی فرصت ها و چالش های صنعت طلا و جواهر که توسط اتحادیه طلا و جواهر اصفهان و در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر این شهر برگزار شد "هوشنگ شیشه بران" رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اعلام آماری از تولید و تبادلات مصنوعات طلا در استان اصفهان بر اشتغالزایی و توانمندی این صنعت تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش برتر همسایگان ما و بازار هدف شدن ایران برای آنان تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت فعلی باید نگاه دولتمردان به این صنف تغییر کرده، الگوی حرکتی این صنعت دگرگون شده و نظر مصرف کنندگان جلب گردد.

شیشه بران با مهم دانستن ساخت و تکمیل شهرک تخصصی طلا و جواهر خاطر نشان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده موجب گردش مالی بالای صنعت طلا و جواهر در کشور شوند.

گزارش سایت طلا حاکیست، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان رشد این صنعت را در حذف وابستگی اقتصاد به نفت ارزشمند توصیف کرد و گفت: دولت با لغو پیمان ارزی و تشویق صادرکنندگان نمونه و همچنین اعطای تسهیلات بانکی و صدور روادید به تجار به این صنف و صنعت کمک کند.

وی برگزاری نمایشگاه های طلا و جواهر را از نیازهای ضروری کشور بر شمرد و بیان کرد: هماهنگی با کشورهای پیشرفته در این صنعت موجب رشد کشورمان در این عرصه خواهد شد.

شیشه بران ضمن اعلام ضرورت حمایت از کارگران و تولیدکنندگان صنف طلا و جواهر کشورمان بر پرداخت نقدی اجرت به تولیدکنندگان تاکید کرد./ج


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد