اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

علل رشد بهای طلا و سکه از زبان کشتی آرای

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، سه عامل اصلی را از دلایل رشد بهای طلا و سکه در بازار دانست.



محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا، اولین عامل در افزایش بهای سکه در بازار را رشد قیمت جهانی طلا دانست و گفت: آمارهای اقتصادی آمریکا و شاخص های آن منفی بوده و ارزش دلار در بازارهای جهانی کاهش پیدا کرد که در نتیجه ارزش طلا افزایش پیدا کرد و به بالای 1340 دلار هم رسید.

وی با بیان رشد 100 دلاری اونس طلا طی یکهفته گذشته تصریح کرد: در چند روز اخیر تقاضا برای خرید ارز در جهت مسافرت های نوروزی نوساناتی را در قیمت ارز ایجاد کرد، و در کنار خرید شب عید بمناسبت نوروز و افزایش تقاضا در بازار ایجاد شد، که این سه عامل باعث رشد قیمت در بازار طلا و سکه گردید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن نامشخص بودن آینده قیمی بازار طلا و سکه افزود: آنچه مسلم است این التهاب خرید، مجدداً ایجاد شده و هر وقت قیمتها افزایش پیدا می کند تب خرید هم بالا می رود، و یک هیجانی هم روی قیمتها ایجاد می کند، الآن قیمت ربع سکه و سکه های یک گرمی تفاوتی را با قیمت اصلی پیدا کرده است.

این مقام مسئول در مورد تأثیر ورود سکه های بسته بندی شده ی بانک مرکزی به بازار گفت: مسلماً اگر این سکه ها به موقع وارد بازار شود مقداری در تعادل قیمتها مؤثر است./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد