اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

درجای بهای طلا و سکه در بازار / بازگشت دوباره دلار به بازه 3300 تومان

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز شنبه در بازار تهران با تغییر چندانی مواجه نشده اما نرخ طلا در بازار جهانی کاهش و قیمت دلار افزایش یافته است.

به گزارش سایت طلا، علیرغم رشد بهای دلار در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه در بازار تهران امروز (شنبه 6 تیرماه) تغییر چندانی نداشته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز شنبه در بهای 909 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز پنج شنبه تغییری نداشته است .

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با 600 تومان رشد 402هزار و 300 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 92 هزار و 800 تومان قیمت خورده که 100 تومان افزایش را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 460، 258 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و سکه گرمی یک هزار تومان و بهای ربع سکه 3 هزار تومان رشد داشته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با 18 تومان رشد 3303 تومان عرضه می شود. هر یورو نیز امروز در صرافی ها با رشد 10 تومانی به 3712 تومان رسیده و هر درهم با 6 تومان افزایش 900 تومان معامله می شود.

و اما بهای طلا در بازار جهانی پس از پنج روز کاهش، روز جمعه اندکی افزایش یافت با اینهمه هفته گذشته را با کاهش بیش از دو درصد به پایان رساند.

هر اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته در سطح 1175دلار و 200 سنت به معاملات هفته پایان داد.

بر اساس گزارش سایت طلا، صعود ارزش دلار، بهبود اقتصاد آمریکا و دورنمای افزایش نرخهای بهره به این معناست که فلزات ارزشمد جذابیتشان را به عنوان پناهگاه مطمئن سرمایه از دست داده اند.

معامله گران اکنون به داراییهایی مانند اوراق قرضه جدید و سهام که بازده بهتری دارند، علاقه نشان می‌دهند و از طلا روگردان شده اند.

بازار طلا به نتایج مذاکرات میان یونان و وام دهندگان که طی هفته جاری انجام می‌شود، چشم دوخته است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد