اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

افت طلای جهانی سیر نرخ سکه را نزولی کرد

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران به پیروی از افت نرخ طلای جهانی شاهد کاهش بوده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه14 مرداد ماه) همزمان با کاهش قیمت طلا در بازار جهانی پایین آمده، این در حالیست که نرخ دلار آزاد تغییر چندانی نداشته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 871 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 3 هزار تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افت 700 تومانی 387 هزار و 100 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 89 هزار و 300 تومان قیمت خورده که نسبت به روز سه شنبه افت 200 تومانی را شاهد بوده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 474، 265 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و قیمت ربع سکه هر کدام یک هزار تومان پایین آمده اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز گذشته ثابت باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با کاهش 5 تومانی نسبت به روز گذشته 3328 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با افت 25 تومانی به 3640 تومان رسیده و هر درهم با رشد 2 تومانی 907 تومان معامله می شود.

و اما قیمت طلا در بازارهای جهانی علی‌رغم افزایش 4 دلاری همچنان به علت فشار احتمال افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در اطراف کمترین رقم 5 سال و نیم اخیر در نوسان است.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1085 دلار و 50 سنت داد و ستد می شود.

طلا در ماه جولای به علت انتظار برای افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا که دلار را تقویت نمود و سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری در طلا دور کرد، 7 درصد ارزش خود را از دست داد که بیشترین کاهش ماهانه در 2 سال اخیر به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش سایت طلا، انتظار می‌رود آمار اشتغال جدید آمریکا که روز جمعه منتشر می‌شوند بازار طلا را تحت تاثیر قرار دهد بویژه که تحلیلگران بر این باورند طلا مستعد کاهش بیشتر قیمت است.

به گفته تحلیلگران شرکت ام کی اس، طلا ممکن است برای مدت طولانی پایین 1100 دلار باقی بماند زیرا سرمایه گذاران همچنان منتظر روشن شدن زمان افزایش نرخهای بهره هستند.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد