اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

نرخ سکه کاهش یافت/ بهای دلار رشد کرد

سایت طلا : قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه در بازار تهران همزمان با افت قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهش روبرو شده ، این در حالیست که نرخ دلار آزاد رشد داشته است.

به گزارش سایت طلا، علیرغم رشد قیمت دلار آزاد امروز (دوشنبه 6 مهر) سکه و طلا در بازار تهران با کاهش بها مواجه شده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز دوشنبه در بهای 919 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه دو هزار و 500 تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افت یکهزار و 100 تومانی 408 هزار و 300 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 94 هزار و 200 تومان قیمت خورده که نسبت به روز یکشنبه کاهش 300 تومانی را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 467، 258 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و سکه گرمی یک هزار تومان پایین آمده ، اما قیمت ربع سکه نسبت به روز یکشنبه بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با رشد 13 تومانی نسبت به روز یکشنبه 3438 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با افزایش 10 تومانی به 3880 تومان رسیده و هر درهم با رشد 3 تومانی در مقایسه با روز گذشته 941 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی در آستانه انتشار گزارش اشتغال آمریکا در هفته جاری و با قوت گرفتن احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا در سال میلادی جاری، قیمت طلا کاهش یافت.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1135 دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، تحلیلگران بانک بارکلیز طی یادداشتی اعلام کردند: عامل اصلی کاهش قیمت طلا پیش‌بینی‌ها در مورد سیاست فدرال رزرو است که هنوز بلاتکلیفی زیادی در مورد افزایش نرخ بهره ایجاد کرده است.

یک کارشناس اقتصادی اعلام کرد اگر همان طور که انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ های بهره را در دسامبر افزایش دهد، حداقل در کوتاه مدت عامل منفی برای قیمت طلا خواهد بود و قیمت هر اونس طلا در صورت افزایش نرخ ها ممکن است در کوتاه مدت به 1050 دلار کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد