اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

قیمت سکه صعود کرد

سایت طلا : به دنبال افزایش بهای طلای جهانی در آستانه انتشار گزارش فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران سیر صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه 6 آبان ماه) افزایش یافته، این در حالیست که بهای طلا در بازار جهانی نیز رشد داشته اما نرخ دلار آزاد کاهش یافته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 954 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 9 هزار تومان افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با رشد 3 هزار و 500 تومانی 420 هزار و 700 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 97 هزار و 100 تومان قیمت خورده که نسبت به روز سه شنبه رشد 800 تومانی را شاهد بوده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 473، 250 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه 3 هزار تومان ، ربع سکه 2 هزار تومان و سکه گرمی یکهزار تومان در مقایسه با روز سه شنبه افزایش یافته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت 5 تومانی نسبت به روز سه شنبه 3490 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با رشد یک تومانی به 3886 تومان رسیده و هر درهم ببا افزایش 3 تومانی955 تومان معامله می شود.

و اما طلا در بازار جهانی در حالی که سرمایه گذاران منتظر دریافت سرنخ هایی از زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا هستند، قیمت طلا در آستانه انتشار گزارش فدرال رزرو آمریکا در اواخر امروز، برای دومین جلسه متوالی افزایش یافت.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1182 دلار و 50 سنت داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، به گفته یک تحلیلگر اقتصادی درصورتی که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در ماه دسامبر افزایش ندهد، قیمت‌ها در کوتاه‌مدت افزایش می‌یابد. در صورتی که این افزایش را تا ماه مارس به تعویق بیندازد، باید انتظار اندکی خرید را داشته باشیم.

انتظار نمی رود فدرال رزرو آمریکا امروز نرخ بهره را افزایش دهد، اما بازارها می خواهند ببینند بانک مرکزی آمریکا چه موضعی در مورد اقتصاد این کشور و اقتصاد جهانی اتخاذ می کند و آیا ممکن است در نشست بعدی خود در ماه دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد یا خیر.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد