اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

پیش بینی کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در روزهای آتی

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که اکثر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی در نظرسنجی هفته گذشته به کاهش قیمت طلا رای داده بودند، در نظرسنجی این هفته بیشتر تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در هفته آتی افزایش خواهد یافت.

در نظرسنجی این هفته 17 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 9 نفر معادل 53 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد، 4 نفر معادل 24 درصد اعلام کردند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 4 نفر هم تاکید کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییری نمی کند.

در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز هم 1138 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 566 نفر معادل 50 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند، 326 نفر معادل 29 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت و 246 نفر معادل 22 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز 48 درصد کارشناسان اقتصادی و 57 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته جاری با کاهش روبرو می شود.

از ابتدای امسال تاکنون 65 درصد پیش بینی های کارشناسان اقتصادی درباره قیمت طلا درست بوده و این رقم برای سرمایه گذاران بین المللی به 59 درصد رسیده است.

آدریان دی تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: طلا کاملا در برابر روند نزولی قیمت از ابتدای امسال تاکنون مقاومت کرده است. قیمت طلا در ماه ژوئن تا حدی اصلاح شده و به نظر من برای افزایش مجدد قیمت آماده می شود. نگرانی های سیاسی در آمریکا و مذاکرات برگزیت می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.

وی افزود: تنش های ژئوپلیتیک در کره شمالی و سوریه نیز می تواند موجب تقویت قیمت طلا شود.

مارک لیبویت تحلیلگر ارشد موسسه وی آر گلد تاکید کرد: سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1240 دلار است و سطح مقاومتی آن نیز 1300 دلار است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1270 دلاری را بشکند در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به نظر می رسد قیمت طلا در هفته آینده بین 1265 تا 1270 دلار در نوسان خواهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد