اونس طلا2394.45
مظنه15,917,000
18 گرم3,674,400
ارزش سکه35,861,001
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

چتر نظارتی کمیسیون امنیت ملی بر ساماندهی موسسات غیرمجاز

یک مقام مسئول با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی بر روند ساماندهی موسسات غیرمجاز نظارت دارد، فرآیند ساماندهی آنها را قابل قبول دانست و گفت: کمیته امنیت اقتصادی مجلس، بر روند نظارت می‌کند.

محمدمهدی برومندی ، با بیان اینکه موسسات مالی غیرمجاز و برخی صندوق‌ها، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و کشور را رقم زدند، گفت: در حال حاضر رسیدگی به وضعیت این موسسات در حال انجام بوده و اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی در ساماندهی موسسات مالی و اعتباری، روند رو به جلویی داشته است، افزود: مجلس نیز روند ساماندهی این موسسات رصد کرده و نظارت دقیقی بر آن ها دارد.

برومندی ادامه داد: دولت در ممانعت از ایجاد قارچ‌گونه موسسات مالی غیرمجاز موفق عمل کرده و از حیث ساماندهی موسسات غیرمجاز، نمره قبولی دریافت می‌کند؛ به نحوی که با ادغام صندوق‌های مالی غیرمجاز که برای کشور و مردم مشکل ایجاد کرده بودند، شبکه مالی کشور را ساماندهی کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون به صورت مداوم، به روند رسیدگی به این موسسات، نظارت داشته و با گزارش‌گیری‌های منسجم، از آخرین وضعیت آن‌ها اطلاع حاصل می کند، خاطرنشان کرد: کمیته ای تحت عنوان امنیت اقتصادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به رصد اقدامات انجام شده برای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری مشغول است.

برومندی در پاسخ به این سوال که مقصران ایجاد موسسات غیرمجاز چه کسانی هستند، تصریح کرد: این موضوع به گذشته و عدم رعایت قانون، سو برداشت و سوءاستفاده از قوانینی که در کشور وجود داشته مربوط می شود و نمی‌توان مقصر مشخصی برای آن معرفی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد