اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا سال 2020 به 2000 دلار نخواهد رسید

سایت طلا : موسسه جی پی مورگان در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی هر اونس طلا تا سال 2020 میلادی به 2000 دلار نخواهد رسید.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی فول؛ قیمت طلا در سپتامبر 2011 میلادی به بیش از 1920 دلار رسید و از آن زمان به بعد سیر نزولی قیمت طلا آغاز شده است.

قیمت طلا از ابتدای امسال تا کنون بیش از 5 درصد کاهش داشته و این مساله سرمایه گذاران بین المللی را به شدت نگران کرده است.

قیمت طلا نسبت به سپتامبر 2011 میلادی تاکنون 20 درصد ارزش خود را بر مبنای دلار آمریکا از دست داده است یا به عبارت دیگر ارزش دلار بر مبنای طلا 20 درصد افزایش یافته است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی موسسه جی پی مورگان بهبود شرایط اقتصادی آمریکا و ادامه روند صعودی ارزش دلار اجازه افزایش شدید قیمت طلا را نخواهد داد و قیمت طلا تا سال 2020 میلادی به مرز 2000 دلار نخواهد رسید.

وضعیت اقتصادی آمریکا و اروپا تاثیر زیادی را بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت و به نظر می رسد با کاهش نگرانی ها نسبت به بحران مالی و بدهی منطقه یورو نیز قیمت طلا با افزایش چندانی روبرو نخواهد شد.

بهبود وضعیت بازارهای مالی و سهام جهان نیز سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری بیشتر در این بازارها تشویق کرده است و به همین علت سرمایه گذاری کمتری در بازار طلا انجام می شود./م

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد