اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا در انتظار نظر مجلس

سایت طلا - نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: این اتحادیه همچنان پی گیر بحث مالیاتی این صنف است و رایزنی ها همچنان ادامه دارد، و ما منتظر نظر مجلس در این باره هستیم.



مهدی طاهر حکاک نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا در رابطه با پی گیری های این اتحادیه در مورد قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: طی چند روز گذشته هیات مدیره اتحادیه طلا به همراه فعالان بازار طلا با کمیسون اقتصادی و مرکز پژوهشهای مجلس ، عسگری رئیس سازمان مالیاتی کشور، پناهی نائب رئیس این سازمان و مجمع امور صنفی ، جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وی افزود: تقاضای اتحادیه از مسئولین این بود که 3درصد مالیات بر ارزش افزوده از اجرت کار گرفته شود و 19 رسته معرفی شد تا در مورد آنان در صورت تائید مجلس این قانون اصلاح شود، و ما منتظر نظرنهایی مجلس هستیم.

حکاک در رابطه با نتیجه این جلسات گفت: پس از برگزاری این جلسات قرار شد تا کارگروهی از مجلس و سازمان مالیاتی کشور، این بحث را بررسی کنند و نتیجه را به مجلس گزارش دهند، و مجلس شورای اسلامی نیز در تاریخ 17 آبانماه در مورد آن تصمیم گیری کند.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام تمدید زمان ثبت نام اینترنتی مالیات بر ارزش افزوده تا پایان آبانماه تاکید کرد: طلا فروشان حتما" در سایت مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنند، تا مشمول جریمه از طرف سازمان مالیات نشوند.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد