سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت یازدهم

فواید سنگ درمانی با گوی های بلوری و معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

سنگ درمانی با گوی های بلوری می تواند برای رفع تنش (به شکل مزمن یا شدید)، احساس استرس درونی، خستگی، درد عضلانی، کمر درد، عدم تعادل روحی و همچنین در قالب پیشگیری از یک بیماری، به کار رود.

فرد باید از سنگ درمانی با گوی های بلوری، در صورت وجود درد مفرط، ایجاد ناگهانی درد شدید بعد از یک حرکت ناگهانی، وجود زخم های باز و یا فورا بعد از انجام عمل جراحی، امتناع کند.

برای فرآیند سنگ درمانی با گوی های بلوری، می توانید از هر سنگی که به شکل گوی موجود است، استفاده نمایید. افراد همیشه سنگ مناسب خودشان را پیدا می کنند.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:
سنگ جاسپر به گوارش و دفع کمک کرده و خواب و پاکسازی مفاصل را تقویت می کند. این سنگ به ذهن ثبات می بخشد و آن را محکم می نماید.

از خصوصیات دیگر این سنگ می توان به سفت کردن بافتها، شریان لنفاوی، سم زدایی، افزایش سیستم دفاعی، از بین برنده عفونت ها و کیست ها و تومورها اشاره کرد.

استفاده از این سنگ سبب افزایش جرآت و امید در زندگی می شود. جاسپر می تواند به عنوان قلم بلوری یافت شود. سنگ درمانی با جاسپر فرد را بسیار فعال و پویا می سازد.

جاسپرها قدرت و توان کنترل به فرد می دهند اما گاهی اوقات فرد را ناشکیبا و آشفته می نماید. سنگ درمانی با قلم بلوری جاسپر سبب درمان ضعف و خستگی مداوم شده و به گردش جریان خون کمک می نماید. این سنگ را نیز می توان به صورت گوی بلوری استفاده کرد.

سنگ درمانی با گوی بلوری جاسپر تأثیر نشاط بخش، تقویت کننده و الهام بخشی دارد. اگر احساس سرما کنید، با استفاده از گوی جاسپر در فرآیند سنگ درمانی، حس گرما به شما دست می دهد.

همانگونه که گفته شد، سنگ درمانی با جاسپر موجب فعال بودن شخص می شود، بنابراین توصیه می شود که از آن در غروب و یا شب استفاده نکنید.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها