اونس طلا2309.71
مظنه15,436,000
18 گرم3,563,400
ارزش سکه34,777,308
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

شمیرانات باید به قطب طلا و جواهر تبدیل شود

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات طی سالیان اخیر گسترش یافته و این منطقه توانایی قطب طلا و جواهر را دارا می باشد.



محمد کشتی آرای رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص آینده برخی اتحادیه های طلا و جواهر تاکید کرد: قرار است در آینده بسیاری از اتحادیه ها ادغام شوند زیرا گستردگی تعداد زیادی از اتحادیه ها ممکن است بروکراسی اداری و بسیاری از مسایل را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی را بوجود آورده است.

وی همچنین اعلام کرد که در قانون نظام صنفی پیش بینی شده بسیاری از اتحادیه هایی که همگن هستند مثل سابق به یکدیگر بپیوندند و تا حدودی تعداد را کم کنند و کیفیت را بالا ببرند و اکنون انجام این امر در خصوص اتحادیه ها در اختیار ارگانهای مربوطه و اتاق اصناف ایران می باشد.

کشتی آرای که روز گذشته در محل انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات حضور بهم رسانده بود، ضمن رضایت از نظم و انضباط روند رأی گیری، حضور خود در محل برگزاری انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات را با توجه به لزوم همبستگی اتحادیه ها و با توجه به مسئولیت خود در خصوص کمیسیون تخصصی طلا و جواهر که همان اتحادیه طلا و جواهرکشور می باشد، ضروری دانست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه افزود: یکی از بهترین اتحادیه هایی که با کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و اتحادیه طلا و جواهر تهران همکاری خوب و تنگاتنگی دارد اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه تاکنون مدیریت اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات خوب بوده است، تصریح کرد: طی سالهای گذشته تعامل این اتحادیه با اتحادیه طلا و جواهر تهران وجود داشته و مسایل و مشکلات مشترک را ما در خصوص تهران بزرگ با یکدیگر حل نموده ایم و در مجموع کارنامه مثبتی از اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات به جا مانده است.

کشتی آرای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به اینکه اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در حال قطب شدن است و این اتحادیه همچنان توسعه می یابد، کمیسیون تخصصی طلا و جواهر چه برنامه ای برای ارتباطات بیشتر با این اتحادیه دارد؟» پاسخ داد: اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات اگر قطب هم شود باعث خوشحالی ماست، هر چقدر که اتحادیه ها قوی باشند یعنی نظام صنفی قوی شده است.

وی عنوان کرد: یکی از اصنافی که در کشور و حتی در خیلی از جوامع به عنوان یکی از اصناف مهم و تاثیرگذار می باشد صنف طلا و جواهر است و ما به هر اتحادیه در هر منطقه کشور هم که باشد کمک می کنیم تا در حوزه صنفی خود فعال و به قطب تبدیل شود.

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پایان به سایت طلا گفت: اتحادیه های طلا و جواهر چون از لحاظ اقتصادی و از نظر عملکرد اتحادیه های بزرگی هستند بنابراین اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات باید به قطب تبدیل شود و در هر صورت منطقه وسیعی از تهران بزرگ را منطقه یک که همان شمیرانات و لواسانات است به خود اختصاص داده و به نظر می رسد در سالهای آینده اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات از لحاظ فضای فیزیکی گسترش یابد.

وی خاطر نشان کرد اگر اتحادیه ای قوی نباشد و ساختار قوی نداشته باشد نمی تواند خوب اداره شود و اداره نکردن هم فرقی نمی کند، باعث نمره منفی به صنف می شود و نه خود شخص و من تا آنجایی که در توانم هست اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات را تقویت می کنم تا به یک قطب تبدیل شود و بتواند کارهایش را با قدرت و قوت پیش ببرد.


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد