سایت خبری طلا

ظاهر اسپرت در رندر مرسدس-بنز SL 2022

منبع: دیجی مگ


مرسدس-بنز SL به‌خودی‌خود یک خودروی اسپرت پرطرفدار محسوب می‌شود اما رندری که به‌تازگی بر اساس نسخه‌ی ۲۰۲۲ منتشر شده، مدل پایه‌ی این خودرو را با ترکیب رنگی دوگانه، جذاب‌تر هم نشان می‌دهد.


به گزارش موبوایران، مرسدس-بنز SL به‌خودی‌خود یک خودروی اسپرت پرطرفدار محسوب می‌شود اما رندری که به‌تازگی بر اساس نسخه‌ی ۲۰۲۲ منتشر شده، مدل پایه‌ی این خودرو را با ترکیب رنگی دوگانه، جذاب‌تر هم نشان می‌دهد.

مرسدس بنز SL که در سال ۱۹۵۲ توسط خودروی مسابقه‌ای W194 معرفی شد، اکنون با پلتفرم کاملا تازه‌ای که توسط AMG توسعه یافته، برای مدل سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. نسل هفتم این خودرو در هنگام عرضه در نسخه‌های SL 55 و SL 63 دردسترس خواهد بود که هر دو با چهار چرخ محرک ۴Matic+ و توزیع گشتاور کاملا متغیر ارائه می‌شوند.

رندر تازه‌ی این خودرو که در نمایندگی‌های مرسدس-بنز دیده نخواهد شد، توسط پیکسل آرتیست X-Tomi طراحی شده است و سپرهای پلاستیکی مشکی و چرخ‌های فولادی آن در یک طراحی شاخص، با آینه بغل‌های بدون رنگ و دستگیره‌های در بیرونی تکمیل می‌شود.

بدیهی است که مرسدس-بنز در ساخت خودروهای شاخص خود این روند را دنبال نخواهد کرد زیرا این خودروساز قطعات پلاستیکی را منحصرا در خودروهای تجاری ارائه می‌دهد. حتی خودروهای A-Class دارای تزئینات ارزان‌قیمت نیستند و رئیس شرکت سال پیش گفته بود «نباید رقیب تولیدکنندگان انبوه شویم.» اما از سویی این شرکت اعلام کرده که خودروی کامپکت جدید چیزهای زیادی برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

با نگاه به SL جدید، تیپ R232 تغییرات زیادی را نسبت به R231 نشان می‌دهد. این خودروی تبدیل‌شونده‌ی اسپرت که تحت برند مرسدس-ای‌ام‌جی به بازار عرضه می‌شود، اکنون دارای رویه‌ی برزنتی و ۲+۲ است.

فرمان محور عقب، شاسی بسیار مستحکم‌تر که از یک قاب فضایی با ساختار خودنگهدارنده تشکیل شده، آیرودینامیک فعال، سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی MBUX و ظاهری جذاب با یک موتور اسپرت ۴.۰ لیتری V8 همراه شده تا یک خودروی اسپرت برجسته را شکل دهند.

در ادامه‌ی راه M177 با توربو دوگانه V8، مدل جدید SL از یک موتور پایه‌ی ۶ سیلندر مستقیم و در نسخه‌های قدرتمندتر از موتور ۸ سیلندر استفاده می‌کند. وجود مدل ای-پرفورمنس برای خودروی GT 63 مرسدس-بنز این نوید را می‌دهد که برای SL هم یک نسخه‌ی پلاگین هیبریدی در دست توسعه است.

پلتفرم کاملا جدید R232 که از این پس با نام «معماری اسکار ورزشی مدولار» (Modular Sport scar Architecture) یا MSA شناخته می‌شود، همچنین توسط نسل بعدی GT هم استفاده خواهد شد که قرار است فقط با سقف سخت تولید شود.