سایت خبری طلا

چطور در روزهای بارانی و سرد کودکان خود را سرگرم کنیم؟

منبع: tiparents


در روزهای بارانی مخصوصا اگر بچه داشته باشید هیچ سرگرم کننده ای وجود ندارد ...! هیچ چیز بدتر از این نیست که بچه های پرحاشیه در تمام طول روز در خانه بمانند یا دائما با موبایل سرگرم باشند


روزهای بارانی

در روزهای بارانی مخصوصا اگر بچه داشته باشید هیچ سرگرم کننده ای وجود ندارد ...! هیچ چیز بدتر از این نیست که بچه های پرحاشیه در تمام طول روز در خانه بمانند یا دائما با موبایل سرگرم باشند. وقتی دوچرخه سواری و پارک و موبایل جزو گزینه ها نباشد، زمان خلاقیت والدین فرا می رسد. آیا احساس می کنید از خواندن کتاب در روزهای بارانی خسته شده اند؟ خبر خوب: ما چند مورد دیگر داریم تا هم شما و بچه های کوچکتان را سرگرم کنیم و هم یک روز عالی برای همه اعضای خانواده در کنارهم باشد!

1) آشپزی:

برای کودکان هیچ چیز بهتر از آشپزی و پختن غذا در کنار پدر و مادر نیست. بچه ها هم دوست دارند که بتوانند دستپختشان را بخورند! با پخت کیک شروع کنید. این زمان خوبی است تا به فرزندان خود بیاموزید که با هم کار کنید و دستورالعمل ها را با دقت بخوانند؛ همه ما می دانیم وقتی اندازه گیری ها کاملاً درست نیستند چه اتفاقی می افتد!

۲) بازی‌ها:

پازل‌ها، بازی‌های رومیزی و بازی‌های تخیلی همگی فعالیت‌های خوبی برای شروع یک روز بارانی است. پازل یک فعالیت عالی برای خانواده های بزرگ است، چون سرگرمی و یادگیری همه در یک بازی جمع شده است، چه چیزی می تواند بهتر باشد؟ جدول کلمات متقاطع نیز شکلی گویا از بازی است که کودکان شما را وادار می کند تا در حالی که با لذت قهقهه می زنند، خود را خارج از چارچوب فرض کنند.

3) فیلم ها:

چه کسی یک فیلم خوب را دوست ندارد... درست است؟ هیچ روزی بهتر از یک روز بارانی برای جمع شدن روی مبل با یک کاسه ذرت بو داده و پتوی مورد علاقه خود نیست. لیست فیلم های مورد علاقه خانواده یا لیستی جدید را انتخاب کنید. هر آنچه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که برای بچه ها نیز جذاب (و مناسب) است. اتاق نشیمن خود را با خاموش کردن لامپ ها، صدای فراگیر تلویزیون و ذرت بو داده کره ای به یک سالن سینما تبدیل کنید.

با این فعالیت های سرگرم کننده برای بچه ها در کنار خانواده از روز بارانی خود نهایت استفاده را ببرید و فقط به یاد داشته باشید: همه والدین درد شما را احساس می کنند!