سایت خبری طلا
گزارش آگهی

وبسایتی که عصای دست گردشگران و عاشقان سفر است

منبع: سایت طلا


این روزها، سفر کردن به کاری حیاتی برای زندگی هایمان تبدیل شده است. چراکه با وجود مشکلات و استرس های روزمره فراوان، تنها سفر هست که قدری ما را تسکین داده و آرامش به یغما رفته مان را به ما باز می گرداند!


این روزها، سفر کردن به کاری حیاتی برای زندگی هایمان تبدیل شده است. چراکه با وجود مشکلات و استرس های روزمره فراوان، تنها سفر هست که قدری ما را تسکین داده و آرامش به یغما رفته مان را به ما باز می گرداند! 

در این میان، گردشگرانی که علاقه ای به کمپینگ ندارند و قصد اجاره ویلا در شمال، جنوب و هر شهر دیگری را دارند برای پیدا کردن اقامتگاه راهی طاقت فرسا در پیش دارند. باید به دنبال شماره های ثبت شده برای رزرو اقامتگاه بگردند، با آنها تماس بگیرند، قبل از بازدید از منزل بیعانه واریز کنند و نهایتا از خانه بازدید کنند!  

این روش دقیقا مانند هندوانه ی سربسته می ماند چراکه حتی اگر اقامتگاه باب میلتان نبود، مجبور به ماندن در آنجا خواهید بود! وبسایت «لیدوماتریپ» عصای دست مسافرانی خواهد بود که می خواهد اقامتگاه خود را پیش از سفر و به صورت آنلاین رزرو کنند. لیدوماتریپ، یک بازار آنلاین اقامتی است و مسافرانی که در جستجوی ویلا و سوئیت هستند را به مالکان می رساند. این مجموعه در حال حاضر در بیش از 500 شهر ایران، بیش از 8  هزار اقامتگاه را پوشش می دهد.  

در این وبسایت، ارزان ترین اقامتگاه ها را شناسایی می کنید 

در «لیدوماتریپ» شما گزینه هایی مانند ویلا، سوئیت، خانه روزانه، هتل، اقامتگاه بوم گردی و... را پیش رو دارید. اگر می خواهید اقامتگاه های ارزان پیدا کنید می توانید ویلا و سوئیت را جایگزین هتل ها کنید. ویلا و سوئیت ها که متعلق به شهروندان عادی هستند، محدودیت زیادی برای تعداد نفرات ندارند و این یعنی هزینه کمتر!  چرا که هزینه میان تعداد نفرات بیشتری تقسیم خواهد شد! مثلا اگر عازم کیش هستید و تعداد نفرات بالایی دارید با  اجاره ویلا در کیش  هزینه کمتری نسبت به رزرو هتل خواهید پرداخت. اما اگر انفرادی سفر می کنید هتل انتخاب بهتریست.  

همچنین در لیدوماتریپ می توانید اقامتگاه ها را از طریق فیلتربندی، از ارزان به گران طبقه بندی کنید و در یک نگاه کلی، اقامتگاه های ارزان را به سرعت شناسایی کنید.  

از این وبسایت، می توانید پول دربیاورید 

اگر اقامتگاه بِلا استفاده دارید، می توانید آن را در لیدوماتریپ به صورت رایگان ثبت کرده و کسب درآمد کنید. ثبت اقامتگاه 5 الی 10 دقیقه زمان می برد و مراحل آن بسیار آسان است. فرقی نمی کند که در تهران زندگی می کنید و می خواهید با اجاره سوئیت در تهران کسب درآمد کنید و یا اینکه در یک روستای دورافتاده هستید و می خواهید خانه روستایی خود را اجاره دهید! در جایی از ایران مسافری وجود دارد که همین لحظه به اقامتگاه شما نیاز دارد.  

پس از ثبت رایگان و احراز هویت توسط پشتیبانان سایت، اقامتگاهتان در سایت منتشر شده و در معرض دید هزاران بازدید کننده روزانه قرار می گیرد.  

در این وبسایت، خودتان تعیین می کنید کجای شهر اقامت کنید 

تصور کنید که چقدر عالی میشد خودتان می توانستید تعیین کنید که در کنار ساحل اقامت کنید و یا وسط جنگل؟ پیدا کردن هتل وسط یک جنگل بکر کار چندان آسانی نیست اما اقامتگاه های مردمی همه جا هستند، حتی بالای کوه! تصور کنید که به دنبال اجاره ویلا در کردان هستید، اقامتگاه رویایی تان دارای استخر است و قیمت اش زیر یک میلیون تومان است، این اقامتگاه بالکن دارد و می خواهید یک میز بیلیارد نیز داشته باشید! در وبسایت لیدوماتریپ، از طریق فیلتربندی می توانید این گزینه ها را انتخاب کنید تا واحدهای با مشخصات خواسته شده برایتان به نمایش درآید. به همین راحتی اقامتگاه رویایی اتان در کوتاه ترین زمان پیدا خواهید کرد و می توانید آن را به صورت آنلاین رزرو کنید البته که پیدا کردن ویلا در همه شهرهای ایران به همین راحتی است. از اجاره ویلا در کردان، سوئیت در تهران، آپارتمان مبله در کیش یا هرجایی که فکرش را می کنید..  

در این وبسایت، پشتیبانان همیشه در دسترس هستند 

لیدوماتریپ پشتیبانی 24 ساعته و تمام وقت دارد. شما پیش از سفر و در حین سفر می توانید با پشتیبانان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. پشتیبانان واحدهای مناسب را باتوجه به بودجه و سلیقه اتان به شما پیشنهاد می دهند، مشکلات احتمالی را رفع و رجوع می کنند، دائما با میزبانان در ارتباط هستند و در جهت ارتقا کیفیت واحدها توصیه های لازم را به میزبانان می دهند و....  

البته شما علاوه بر واحدهای پیشنهادی پشتیبانی، می توانید نظرات ثبت شده در پایین هر اقامتگاه را مطالعه کنید و سپس تصمیم گیری کنید. این نظرات توسط مسافرین پیشین آن واحد نوشته شده و به شما کمک می کند نکات مثبت و منفی هر اقامتگاه را به راحتی شناسایی کنید.  

لیدوماتریپ، سامانه ای امن برای اجاره ویلا و سوئیت  

این مجموعه با سابقه ای چند ساله، یکی از بزرگترین پلتفرم های گردشگری و رزرو آنلاین در سطح کشور است و نیازهای اقامتی بسیاری از مسافرین را رفع  کرده است. در عین حال، لیدوماتریپ منبع درآمد برای بسیاری از افراد و مالکان اقامتگاه ها در روستاها و شهرهای دور افتاده بوده و در وضعیت سخت اقتصادی کنونی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث توسعه و رشد بسیاری از مشاغل گردشگری شده است.  

کارشناسان و پشیتبانان لیدوما پس از احراز هویتی میزبانان و اطمینان از صحت اطلاعات و تصاویر اقامتگاه ها، آنها را وبسایت انتشار می دهند تا مسافرین با اطمینان قلبی و آسودگی خاطر اقدام به رزرو نمایند. همچنین پشتیبانان این مجموعه به صورت 24 ساعته و در هر 7 روز هفته در محل کار حضور دارند و پاسخگوی سوالات کاربران هستند. 

برای آشنایی بیشتر با لیدوماتریپ و رزرو اقامتگاه می توانید به www.lidomatrip.com مراجعه نمایید.