تجهیز لینکدین به جلسات صوتی مشابه کلابهاوس
لینکدین از اوایل سال 2021 در حال کار روی ویژگی گفتگوی صوتی به سبک کلاب هاوس است و اکنون قصد دارد تا در ماه جاری میلادی آن را به صورت بتا در دسترس کاربران خود قرار دهد. در بهار هم نسخه ویدیویی این قابلیت از راه میرسد.
به گزارش موبوایران، لینکدین از اوایل سال 2021 در حال کار روی ویژگی گفتگوی صوتی به سبک کلاب هاوس است و اکنون قصد دارد تا در ماه جاری میلادی آن را به صورت بتا در دسترس کاربران خود قرار دهد. در بهار هم نسخه ویدیویی این قابلیت از راه میرسد.
لینکدین؛ جدیدترین مشتری ویژگی گفتگوی صوتی
زمانی که این ویژگی در دسترس کاربران لینکدین قرار بگیرد، مانند نسخههایی که تاکنون منتشر شده، کاربران میتوانند با استفاده از ابزارهای داخلی این پلتفرم، کنفرانسهای مجازی خود را تشکیل دهند تا در آنها از بحثهای موردنظرتان میزبانی کنند. همچنین سایر کاربران نیز میتوانند در آنها شرکت داشته و با یکدیگر بحث و گفتگو کنند.
شبکه اجتماعی تجاری متعلق به مایکروسافت پیش از هرچیز امیدوار است تا جامعه سازندگان و خالقان در حال رشد این پلتفرم که بیشتر درباره موضوعاتی از جمله توسعه شغلی تولید محتوا میکنند، میزبان این رویدادها باشند. سپس لینکدین در نظر دارد تا سازمانهای بزرگتر برای برگزاری کنفرانسهای آنلاین خود از این ویژگی استفاده کنند.
علاوه بر این، نسخه ویدیویی این ویژگی نیز در بهار ارائه خواهد شد. همچنین لینکدین فعلا قصد ندارد ویژگی جدید خود را با هزینه مشخصی در دسترس کاربران قرار دهد، به همین منظور تولیدکنندگان محتوا فعلا نمیتوانند از این ویژگی درآمدزایی کنند، اما احتمالا در آینده و در صورت نتیجه گرفتن آن تغییراتی به وجود خواهد آمد.
کلاب هاوس که به طور کلی یک پلتفرم گفتگوی آنلاین است، همزمان با شیوع ویروس کرونا راهاندازی شد و با توجه به قرنطینه خانگی و دورکار شدن بسیاری از افراد، به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد و به طور کلی مفهوم گفتگوی صوتی را در بین شبکههای اجتماع رواج داد. همین امر باعث شد تا سایر شرکتهای بزرگ فناوری از جمله فیسبوک، توییتر و دیسکورد به استفاده از این ویژگی روی بیاورند.
در مقایسه با سایر اپلیکیشنها، لینکدین احتمالا کمی دیرتر قصد استفاده از گفتگوی صوتی را داشته باشد، اما این ویژگی احتمالا در بلندمدت برای این پلتفرم موفقیت آمیز خواهد بود، زیرا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی که به طور خاص رو کسب و کارها تمرکز دارند، برای یادگیری مسائل جدید اشتیاق دارند و مایل هستند تا دانش، تجربه و بینش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.