به گزارش موبوایران، ماه مارس ۲۰۲۱ بود که منصوری از یک پروژه جذاب با نام استالونه GTS پردهبرداری کرد. این پروژه در حقیقت نسخه ارتقا یافته از فراری 812 GTS است که با بازنگریهای صورت گرفته چهره به مراتب جذابتری پیدا کرده و پیشرانه آن قدرت بیشتری تولید میکند. حال با گذشته نزدیک به یک سال، منصوری تصمیم گرفته نسخه دیگری از این پروژه را توسعه دهد.
مدل رونمایی شده در ماه مارس ۲۰۲۱ دارای ترکیب رنگی از نقرهای و آبی بود. اما مدلی که اینک رونمایی شده تماما به رنگ نارنجی است و جذابیت بصری خیلی بیشتری دارد. همانند نسخه اولیه، در این نسخه نارنجی نیز از قطعات فیبرکربنی به وفور استفاده شده، طوری که نمای روبرو بیش از حد شلوغ دیده میشود. در نمای عقب هم وضعیت کمابیش به همین شکل است و شاهد نصب یک باله بسیار بزرگ در قسمت انتهایی و چهار خروجی اگزوز هستیم.
اما برخلاف نسخه قبلی، در استالونه GTS جدید کابین خودرو از رنگی یکسان با بدنه برخوردار است. به عبارت دیگر تمامی قسمتهایی مثل داشبورد، صندلیها، پنل درها و حتی کنسول میانی دارای پوششی نارنجی رنگ هستند. البته باید گفت برخی قسمتها مثل صندلیها و داشبورد نوار سفید رنگی روی خود دارند که تضاد جالبی را با رنگ نارنجی غالب پدید آورده است. به رسم منصوری در کابین هم از اجزای فیبرکربنی استفاده فراوان شده و پدالها از آلومینیوم هستند.
بد نیست اشاره کنیم در پروژه استالونه GTS، مهندسین منصوری توانستهاند ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور از دل موتور ۶,۵ لیتری تنفس طبیعی و ۱۲ سیلندر فراری بیرون بکشند. این ارقام در مقایسه با حالت استاندارد به ترتیب ۴۱ و ۲۲ واحد بیشتر هستند. با اتکا به این موتور فوقالعاده قدرتمند، منصوری استالونه GTS برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیازمند تنها ۲.۸ ثانیه زمان بوده و قادر است حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کند.