سایت خبری طلا

انگشتان شست شما در مورد شما چه می گوید؟

منبع: TIPS AND TRICKS


این چیزی است که اندازه انگشت شست شما در مورد شما می گوید. اکنون مال خود را بررسی کنید!


فال

احتمالاً در مورد هنر خط خوانی شنیده اید. به عقیده برخی، با بررسی خط کف دست یک فرد می توان چیزهای زیادی در مورد آنها گفت. اما اگر به شما بگوییم راه بسیار آسان تری برای شناخت خودتان وجود دارد چه؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که به انگشتان شست خود نگاهی بیندازید.

سه حالت

افراد را براساس انگشت شستشان می توان به سه گروه تقسیم کرد. آنهایی که نیمه بالایی انگشت شستشان بزرگتر از نیمه پایینی آنهاست، افرادی که دو نیمه بالا و پایین انگشت شست از نظر اندازه برابر هستند و در آخر، افرادی که قسمت پایینی شست بزرگتری دارند. ما آنها را Thumb A، Thumb B و Thumb C می نامیم. شما کدام یک هستید؟

انگشت شست A

اعتقاد بر این است، افراد دارای این نوع شست که قسمت بالایی بزرگتر از قسمت پایینی است، نسبت به شریک زندگی خود اشتیاق بیشتری دارند و همچنین قرار است به آنها وفادارتر باشند. افراد با چنین انگشت شستی همیشه رابطه خود را به هر چیز دیگری در زندگی خود ترجیح می دهند؛ شغل، سرگرمی، تفریحات، هیچ چیز به اندازه شریک زندگی آنها، برای آنها مهم نیست.

انگشت شست B

آیا هر دو نیمه شست شما یک اندازه هستند؟ پس به شما گفته می شود که در مورد رابطه بسیار آرام و خونسرد هستید و اجازه نمی دهید احساسات شما را از خود دور کنند. شما یک هدف تعیین می کنید، آن را برنامه ریزی می کنید و سپس به آن پایبند هستید و تسلیم وسواس های پرشور نمی شوید. این همچنین به این معنی است که عاشق شدن برای شما سخت تر است.

شست C

اگر نیمه پایینی انگشت شست شما بزرگتر از قسمت بالایی باشد، شما بسیار قابل اعتماد و رازدار هستید. عادت دارید قبل از اقدام فکر کنید و وقتی بالاخره کسی را انتخاب می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که آن شخص برای شما مناسب باشد. شما به کمتر راضی نخواهید شد اما هنگامی که آن شخص خاص را پیدا کردید، می توانید به او علاقه زیادی پیدا کنید. چه عالی!