به گزارش موبوایران، برنامهها و خدمات گوگل به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شدهاند. با این حال، مانند همه برنامهها و سرویسهای آنلاین، مواقعی پیش میآید که در برنامه یا سرویس گوگل با مشکل یا اشکال مواجه میشویم.
در حالی که اغلب اوقات با به روز رسانی برنامه، باگ برطرف می شود؛ ممکن است زمان هایی بخواهیم این مشکل را با شرکت مطرح کنیم. در ادامه مراحل تماس با پشتیبانی گوگل را توضیح خواهیم داد:
با استفاده از مرورگر وب گوگل کروم با پشتیبانی گوگل تماس بگیرید
اگر با مشکلی در برنامه یا سرویس گوگل روبرو هستید یا اگر به سادگی به دنبال کمکی در رابطه با هر برنامه گوگل هستید، این شرکت یک صفحه پشتیبانی جامعی دارد که می توانید بیشتر پاسخ ها را در آن بیابید. با این حال، اگر به دنبال راهحل شخصیتر هستید یا نمیتوانید پاسخ خود را در صفحه پشتیبانی پیدا کنید، گوگل به کاربران این امکان را میدهد که از طریق چت با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند.
نحوه تماس با پشتیبانی گوگل
1-از طریق مرورگر وب کروم به support.google.com بروید.
2- اکنون به پایین بروید و روی برنامه یا سرویسی که میخواهید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید کلیک کنید.
برای گسترش بیشتر لیست کامل برنامه ها و خدمات، روی فلش رو به پایین کلیک کنید.
3- پس از کلیک، صفحه جدیدی با چندین سوال باز می شود. به دنبال سوال خود بگردید و برای یافتن پاسخ روی آن گزینه کلیک کنید.
اگر موضوعات از پیش نوشته شده مشکل شما را پوشش نمی دهند، به پایین بروید و روی گزینه support.google.com در قسمت « support.google.com» کلیک کنید.
4- در اینجا باید جزئیاتی مانند «منطقه خاصی که نیاز به پشتیبانی دارید» و درخواست خود را وارد کنید و سپس دکمه Next را بزنید.
5- سپس، از میان سؤالات از پیش تعیین شده ای که سؤال شما را به بهترین شکل توصیف می کند، انتخاب کنید.
وقتی همه چیز درست شد، میتوانید روی دکمه چت یا دکمه ایمیل کلیک کنید تا درخواست خود را به گوگل ارسال کنید.