سایت خبری طلا

تست شخصیت: به این تصویر نگاه کنید، کدام بخش از مغز شما فعال تر هست ؟

منبع: suara


آیا می دانید کدام نیمکره از مغزتان توسعه یافته تر از دیگری است؟


تست شخصیت شناسی نیمکره های مغز

مغز دارای بخش های مختلفی است که هریک وظایف مربوط به خود را دارند. یکی از آنها نیمکره ها هستند که دو بخش متقارن اند و مخ را به دو قسمت تقسیم می کنند.

این نیمکره به عنوان نیمکره مغزی نیز شناخته می شود. نیمکره چپ روش تحلیلی و منطقی تری برای کار دارد، در حالی که نیمکره راست دارای سبک شناختی جامع تر و شهودی است.

اما، هر انسانی یک نیمکره دارد که نسبت به دیگری توسعه یافته تر است و شخصیت او را تعریف می کند؛ می خواهید در مورد خودتان بدانید؟

به تصویر زیر نگاه کنید. همانطور که توسط Buzz Quiz گزارش شده است، آنچه می بینید ابتدا تعیین می کند که کدام نیمکره در شما بیشتر رشد کرده است.

 

 

1. صورت یک دختر

نیمکره راست شما توسعه یافته تر از نیمکره چپ است. مطمئنا فردی بسیار خلاق و احساسی هستید. شما همچنین نسبتاً سریع و راحت تصمیم می گیرید. چیزهای جدید شما را نمی ترسانند، بلکه برعکس، هیجان انگیز و پر از چالش هستند.

همیشه به دنبال چیزی غیر معمول و پیچیده هستید و همچنین همیشه نظر خود را دارید.

2. ویولن

پس شما نیمکره چپ توسعه یافته تری دارید و به احتمال زیاد، شما راست دست هستید نه چپ دست. شما فردی منطقی می باشید که مزایا و معایب یک امر را به دقت می سنجید.

در کار، همیشه یک رویکرد سیستماتیک دارید؛ به راحتی یک زبان جدید یاد می گیرید و می دانید چگونه در جمع صحبت کنید و در علوم فنی بیشتر از علوم انسانی مهارت دارید.