سایت خبری طلا

چگونه یک قرار عاشقانه موفق داشته باشیم؟

منبع: سایت طلا


آیا فکر رفتن به اولین قرار شما را عصبی می کند؟ آیا خاطره شما از آخرین قرار باعث میشود از خجالت بترکید؟


چگونه یک قرار عاشقانه موفق داشته باشیم؟
 

آیا فکر رفتن به اولین قرار شما را عصبی می کند؟ آیا خاطره شما از آخرین قرار باعث میشود از خجالت بترکید؟
شاید شما ندانید که در قرار اول باید دقیقا چه کاری انجام داد و هیچ ایده ای برای آن نداشته باشید. باید بدانید که شما تنها نیستید!
خبر خوب این است که با استفاده از استراتژی های درست میتوانید از برخی از اضطراب های بی مورد جلوگیری کنید. نکات زیر را دنبال کنید تا بتوانید یک قرار را خوب مدیریت کنید!

1. مسائل را بیش از پیچیده نکنید
اولین قرار ملاقات با کسی که کمی او را می شناسید یا اصلاً نمی‌شناسید، پر از عدم اطمینان است. با تلاش برای ترتیب دادن یک شام عاشقانه کامل یا برنامه ریزی یک روز کامل، اوضاع را پیچیده تر نکنید!
در عوض می توانید همه چیز را کوتاه و ساده ترتیب دهید مانند یک فنجان قهوه در یک فضای باز یا کافی شاپ که به سرعت مشخص می کند که فرد مقابل شما آن شخصی است که واقعا تمایل داشته باشید با او معاشرت کنید یا خیر!
اگر همه چیز خوب پیش برود، قهوه می تواند به یک ناهار یا شام تبدیل شود.

2. داشتن مقداری اضطراب در قرار اول طبیعی است
داشتن مقداری استرس شیرین است. اما به طور کلی به یاد داشته باشید، هر چه احساس آرامش بیشتری داشته باشید، قرار ملاقات شما بهتر پیش می رود. یک ترفند ساده این است که به جای اینکه مستقیماً روبروی فرد مقابل بشینید می توانید در زاویه ای مناسب و متمایل به سمت راست یا چپ بنشینید. نوع نشستن می تواند از استرس شما بکاهد.

3. پیام دادن و تلفنی صحبت کردن را کم کنید
ارتباط شما ممکن است از یک پیام دادن شروع شده باشد، اما نباید برای مدت طولانی این نوع رابطه را ادامه دهید. پیامک نمی‌تواند به خوبی حس شما را انتقال دهد، برای شناخت واقعی یکدیگر،شما به چیزی بیشتر از صفحات مجازی نیاز دارید!
 حالات چهره، زبان بدن و لحن صدا بسیار مهم هستند، بنابراین وقت خود را برای یک رابطه مجازی تلف نکنید و بیرون بروید و با شخص واقعی ملاقات داشته باشید.

4. چند موضوع برای صحبت در نظر داشته باشید
 شما بدون آمادگی قبلی برای برای مصاحبه شغلی نمی روید، پس چرا قرار ملاقات باید متفاوت باشد؟
به چند سوال خوب که برای اولین بار میتوانید بپرسید فکر کنید و چند پاسخ احتمالی برای آن در نظر بگیرید. ممکن است

بپرسید در اولین قرار درمورد چه چیزی صحبت کنیم؟

 در اینجا چند نمونه از موضوعات قرار اول و شروع مکالمه وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست قرار بگیرید:
غذای مورد علاقه، همه می توانند در مورد غذا صحبت کنند و همیشه داستانی برای گفتن یا سؤالات جالبی برای پرسیدن در

مورد غذاهای متفاوت دارند. فیلم ها در ژانرهای متفاوت و بازیگران هم می توانند راهی برای مشخص کردن سلیقه شما باشند. به یاد داشته باشید که سؤالات خوب برای اولین ملاقات به اندازه پاسخ ها مهم هستند. در واقع، تمرکز شما باید کمتر

روی این باشد که در اولین قرار ملاقات در مورد چه چیزی صحبت کنید و بیشتر روی خوب گوش دادن و راحت کردن طرف مقابل باشد. برای این منظور، از موضوعات حساس مرتبط با رابطه جنسی یا پول اجتناب کنید. پرسیدن اینکه طرف مقابل

چقدر درآمد دارد یا چرا آخرین رابطه آنها به پایان رسیده است، سؤالات خوبی برای پرسیدن در اولین قرار نیست!

5. اعتماد بنفس خود را تقویت کنید
مردم دوست دارند در کنار افراد با اعتماد به نفس باشند. یکی از راه‌های تقویت اعتماد به نفس این است که از قبل کمی سعی کنید با اعتمادبنفس راه بروید، بنشینید و صحبت کنید و ژست قدرت بگیرید تا بتوانید مغز را فریب دهید. 

6. تصویری قوی از خود در ذهن فرد مقابل ایجاد کنید
اولین برداشت ها مهم به حساب می آیند. تنها چند ثانیه طول می کشد تا یک نفر بر اساس ظاهر و رفتار شما در مورد شما نظر بدهد. یک راه عالی برای ایجاد اولین تاثیر مثبت، لبخند زدن است. لبخند زدن یکی ازعادات افراد دوست داشتنی است و

نشانه شادی است. با بیشتر لبخند زدن، نه تنها احساس بهتری خواهید داشت، بلکه مقداری از آن مثبت بودن را به اطرافیانتان نیز منتقل خواهید کرد. همچنین، کمی وقت بگذارید تا خوب لباس بپوشید، اما به استایل همیشگی خود وفادار بمانید و

متناسب با موقعیت لباس بپوشید!

7. اولین قرار خود را با پیگیری درست کامل کنید
وقتی قرار شما خوب پیش رفت و احساس کردید که نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارید حالا وقت آن است که پیگیر قرار بعدی باشید.
بعد از اولین قرار چه باید گفت؟ چرا بلافاصله بعد از آن پیامی ارسال نمی کنید تا بگویید که چه لحظات خوبی را سپری کرده اید و زمان و مکانی را برای ملاقات مجدد پیشنهاد نمی کنید؟ انتظار پاسخ فوری نداشته باشید و بی تاب نباشید وگرنه ناامید

به نظر می رسید . به یاد داشته باشید، اگر با لبخند، کمی اعتماد به نفس و تمایل به گوش دادن به اولین قرار ملاقات خود رفته اید شانس شما برای جواب مثبت بسیار است!


بهرحال ممکن است قرار اولتان به نتیجه نرسد و شما نباید اجازه دهید که یک تجربه تلخ مانع خواسته شما شود ، اما از این تجربه درس بگیرید، خلاق باشید و خود را برای تجربه های بعدی آماده کنید!

امیدواریم با در نظر گرفتن توصیه های گفته شده برای اولین قرار ملاقات بتوانید نظر فرد مقابل خود را جذب کنید و به هرآنچه میخواهید دست پیدا کنید!