ویژگی ریلز برای فیسبوک در سطح جهانی عرضه شد
مالک متا گفت که فیسبوک ویژگی ویدیوی کوتاه خود را در بیش از 150 کشور راه اندازی می کند تا بتواند سریع ترین فرمت محتوای خود را در حال رشد گسترش دهد.
به گزارش موبوایران، مالک متا گفت که فیسبوک ویژگی ویدیوی کوتاه خود را در بیش از 150 کشور راه اندازی می کند تا بتواند سریع ترین فرمت محتوای خود را در حال رشد گسترش دهد.
غول رسانههای اجتماعی که اخیراً پس از گزارش درآمد ناامیدکننده، یک سوم ارزش بازار خود را از دست داده است، ریلز را به عنوان اولویتی کلیدی برجسته کرده است.
این شرکت سال 2020 ریلز را در اینستاگرام و در سال 2021 در فیسبوک راهاندازی کرد تا پاسخی به برنامه ویدیوی کوتاه و بسیار محبوب TikTok که متعلق به غول فناوری چینی ByteDance است.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در یک پست فیسبوک گفت: ریلز در حال حاضر سریع ترین فرمت محتوای در حال رشد است و امروز ما آن را در سراسر جهان در فیسبوک در دسترس همه قرار می دهیم.
این شرکت که میگوید اکنون نیمی از زمان مردم در فیسبوک صرف ویدئو ها می شود و ریلز راه جدیدی برای کسب درآمد است.
متا اعلام کرد که در حال گسترش برنامه خود جهت پرداخت پاداش به کسانی است که در کشورهای دیگر ریلز را تولید می کنند.
متا در آخرین درآمد خود گفت که با تغییرات حریم خصوصی اپل در سیستم عامل خود مواجه شده است که هدف قرار دادن و اندازه گیری تبلیغات خود را در فیسبوک و اینستاگرام برای برندها دشوارتر کرده است. همچنین به مسائل کلان اقتصادی مانند اختلالات زنجیره تامین اشاره کرد.
این غول فناوری همچنین هشدار داد که به دلیل افزایش رقابت برای زمان کاربران و تغییر تعامل به سمت ویژگی هایی مانند ریلز که درآمد کمتری ایجاد می کند، انتظار کاهش رشد درآمد در سه ماهه آینده را دارد.
در اطلاعیه روز سهشنبه، متا همچنین اعلام کرد که بهروزرسانیهایی را برای کاربران ارائه میکند تا ریلزهای فیسبوک را در مکانهای جدید بسازند و ببینند. در برخی کشورها، کاربران ریلزهای پیشنهادی را نیز در فید خود میبینند.