سایت خبری طلا

چطور در خانه تکانی، کف پارکت خود را تمیز کنیم؟

منبع: TIPS AND TRICKS


با این محصول ساده، کف پارکت شما به طرز شگفت انگیزی دوباره تمیز و براق خواهد شد!


کف پارکت

حتما بارها پیش آمده است که به سختی پس از یک جاروبرقی کامل، پشت خود را برگردانده اید و همه چیز دوباره کثیف بوده است؛ بعلاوه با گذشت زمان، پارکت می تواند درخشش خود را از دست بدهد و این یک داستان تمام نشدنی است که کف خانه مدام نیاز به تمیز کاری دارد! اما هیچ کس دوست ندارد ساعت ها روی زانوهای خود و دستمال به دست، کف خانه را بسابد، چرا که ما کارهای بهتری برای انجام دادن در زندگی خود داریم!

اما چه می شود کرد؟ شما برای بدست آوردن درخشش دوباره کف پارکت خود باید مطمئن شوید که از محصول تمیز کننده مناسبی استفاده می کنید.

سرکه

بله درست است سرکه! سرکه سفید یا سرکه تمیز کننده بهترین محصول تمیز کننده در مورد کفپوش های پارکت شماست. اگر از سرکه استفاده می کنید، لازم نیست نگران رگه ها، لکه ها یا چربی روی زمین خود باشید؛ یک قطره سرکه به یک سطل آب ولرم اضافه کنید و با تمیز کردن پارکت خود با این محلول، از براق شدن دوباره کف پوش های خود لذت ببرید.

نکته: مطمئن شوید که آب خیلی داغ نباشد، زیرا باعث ایجاد رگه می شود و همچنین روی کف پوش ها را نیز خیلی خیس نکنید چرا که رطوب بیش از حد می تواند باعث برآمدگی یا تورم پارکت شود.