سایت خبری طلا

با انتخاب پر مورد علاقه تان متوجه رسالتی که دارید شوید

منبع: footmedias


همه ما با یک ماموریت و هدف خاصی به دنیا آمده ایم و باید به دنبال آن بگردیم و در راستای آن تلاش کنیم. آماده اید که بفهمید؟


رسالت شما ارتباط مستقیمی با کاری که هر روز انجام می دهید دارد. ماموریت هر یک از ما در این دنیا این است که بدانیم چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم!

همه ما با یک ماموریت و هدف خاصی به دنیا آمده ایم و باید به دنبال آن بگردیم و در راستای آن تلاش کنیم. آماده اید که بفهمید؟

یک پر را انتخاب کنید و در ادامه به دنبال جواب مورد نظر باشید.

1. خلق کردن

اگر اولین پر را انتخاب کرده اید به این دلیل است که ماموریت تان در زندگی خلاق بودن است. شما فردی با  طرز تفکری اصیل هستید  و می توانید به آنچه در سر دارید زندگی بدهید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. اگر آن چیزی که جهان را به سمت بهبود و صلح سوق می دهد هنوز اختراع نشده است باید به دستان شما خلق شود.

2. مراقبت کردن

اگر پر دوم را انتخاب کرده اید به این دلیل است که فردی بسیار حساس و همراه هستید که همیشه به فکر دیگران است. ماموریت شما در این دنیا این است که تکیه گاهو شنونده اطرافیانتان باشید و با انرژی که دارید به آن ها روحیه دهید و دستشان را بگیرید. انجام مدام این کار ممکن است سخت باشد ولی نباید فراموش کنید که خود شما هم نیاز به مراقبت و فضای شخصی دارید. اما ماموریت شما این است که همیشه فردی باشید که دیگران برای بهبود احوال روحی و ذهنی شان به او مراجعه می کنند، شما روحی مهربان و سخاوتمند دارید که به شما توانایی مراقبت و هدایت دیگران را به درست ترین شکل می دهد.

3. شفا دادن

اگر پر سوم را انتخاب کرده اید، ماموریت شما در این زندگی شفا دادن است. یعنی شما این فرصت را دارید که بفهمید دیگران به چه چیزهایی نیاز دارند، چه چیزی آنها را آزار می دهد یا چه چیزی ندارند. این ها را می توانید برحسب نوع رابطه ای که با آن ها دارید متوجه شوید. یادتان باشد اغلب افراد درباره نیازهایشان حرف نمی زنند اما همیشه نشانه هایی برای فهمیدن این موضوع هست. بنابراین، هدیه شما کمک به بهبودی حال اطرافیانتان است.

4. انرژی دادن

اگر پر چهارم را انتخاب کرده اید به این دلیل است که شما فردی با ایده های جدید و تازه هستید، انرژی زیادی دارید و همیشه می خواهید کار جدیدی انجام دهید. دوست دارید کارهای جدیدی انجام دهید و مهم تر ایز آن اکثر اوقات سراغ تجربه هایی می روید که هر کسی جرئت انجام آن را ندارد.  ماموریت شما در زندگی پخش انرژی مثبتی است که به طور ذاتی دارید. البته اینکه هر آدمی در مقطعی خودش نیاز به انرژی گرفتن دارد روشن است.