به گزارش سایت طلا از سایپانیوز؛ سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اشاره به ارتقاء سطح خدمات، گفت: در راستای ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و تاکید بر افزایش مدت زمان خدمات پس از فروش خودروها با هدف جلب رضایت مردم، گروه خودروسازی سایپا، خدمات پس از فروش محصولات خود را ارتقاء میدهد.
وی با بیان اینکه شاخص کیفی خودروهای تولیدی این مجموعه رو به بهبود است و این روند در ماههای آتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: از سال گذشته خدمات پس از فروش خودرو شاهین ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و این امر در مورد سایر محصولات امسال نیز اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا تصریح کرد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته در گروه سایپا،امسال خدمات پس از فروش سایر محصولات از جمله تیبا، ساینا و کوییک به ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت.
وی گفت: پس از نهایی شدن الزامات مرتبط با افزایش مدت زمان گارانتی خودروها، نحوه اجرای این دستورالعمل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.
موسوی تاکیدکرد: رضایتمندی مشتریان همواره از برنامههای کلیدی گروه خودروسازی سایپا بوده است، لذا در سال 1401 تلاش خواهد شد تا به تمام تقاضاهای مردمی، پاسخ داده شود.