سایت خبری طلا

یک نماد را انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

منبع: footmedias


قبل از شروع سفر در زندگی، بیایید همه نقش خاصی را برای خود انتخاب کنیم.


وقت آن است که با تست شخصیت قدرت ذهن خود را بررسی کنید. این چالش را دست کم نگیرید زیرا ممکن است این مشکلات به آن سادگی که فکر می کنید نباشند.

در این مطلب یک تست تصویری به همراه پاسخ آنها برای شما آورده ایم که چالش بر انگیز و در عین حال سرگرم کننده هستند. این تست را می توانید به صورت انفرادی یا همراه دوستانتان انجام دهید.

این نقش به شکل گیری شخصیت، توانایی های ما کمک می کند و همچنین نحوه تعامل ما با دیگران را تعیین می کند. نقش شما عمیق ترین کاراکتر شماست. روح شما می تواند یکی از 7 نقش زیر را ایفا کند:

1. وزیر

شخصیت افراد با این نوع روح به اطرافیان و نیازهای آنها اهمیت می دهند و همچنین سعی می کنند از رنج آنها بکاهند. وزیران می خواهند این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند تا همه کاملاً خوشحال باشند. آنها دوستانه و وفادار هستند و حتی می توانند در صورت نیاز بدون اینکه به غرور خود فکر کنند کمک بخواهندعلیرغم این واقعیت که وزرا دارای تعدادی ویژگی مثبت هستند، آنها گاهی اوقات می توانند ساده یا احمق باشند و به دیگران اجازه استفاده از آنها را بدهند. آنها همچنین تمایل دارند بیش از حد کار کنند و گیج شوند. نقش وزیر یکی از ستودنی ترین هاست، حدود 30 درصد مردم این نوع روح را دارند. آنها برای حرفه پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی و پیشخدمت ایده آل هستند.

2. استاد

شخصیت استادان، افرادی خلاق و بیانگر با تخیل غنی هستند. به نوع لباسی که می پوشید و نوع ماشینی که رانندگی می کنید فکر کنید. افرادی با چنین روحی پشت معروف ترین دستاوردهای خلاقانه و فنی هستند. آنها مدبر، اصیل، خودجوش، ظریف هستند و تا زمانی که کار سازنده ای انجام ندهند نمی توانند راضی باشند. با وجود این، استادان گاهی اوقات می توانند احساساتی و مالیخولیایی باشند. درصد جمعیت دارای روح از این نوع حدود 22 درصد است. صنعتگران هنرمندان، مخترعان، مهندسان، معماران و مکانیک های عالی هستند.

3. جنگجو

رزمندگان عاشق چالش هستند. آنها توسط نتایج هدایت می شوند. پاداش جنگجو انگیزه بزرگی برای اقدام و رسیدن به هدف است. آنها نیز کاملاً عادی مجازات می شوند. افراد با چنین روحی عاشق فعالیت بدنی و فعالیت هستند. آنها پرانرژی، مصمم و متمرکز هستند. این دسته افراد همیشه حواسشان را به اتفاقات اطرافشان می دهند. به آنها بازماندگان نیز می گویند. جنگجویان همچنین می توانند کوتاه مزاج، سرسخت و تنگ نظر باشند و جنبه ای تاریک و ترسناک داشته باشند. افراد با چنین روحی حدود 17 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. آنها به بهترین وجه برای حرفه سرباز، ورزشکار، جسور و فروشنده مناسب هستند.

4. دانشمند

افراد با این نوع شخصیت کنجکاو، کوشا هستند و اغلب در مطالعات خود خوب عمل می کنند. دانشمندان قهرمانان کلاس های خود هستند. آنها عاشق یادگیری، آزمایش و گسترش دانش و مهارت های خود هستند. آنها شجاع، خوش اخلاق، بافرهنگ، روشمند و توجه، اما در عین حال، گاهی متکبر و متکبر هستند. دانشمندان 13 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند و بیشتر کار آنها مربوط به علوم، ریاضیات و تحقیقات است. این دسته از تشویق کردن و تشویق شدن لذت می برند. همیشه جذب کسانی می شوند که به دنبال علم و بیشتر دانستن هستند. زاد اهل دعوا و بحث نیستند و عموما سرشان به کار خودشان گرم است.

5. مریم گلی

افراد با چنین روحی کاریزماتیک و دوست داشتنی هستند. مردان عاقل افرادی باهوش، نمایشی و سرگرم کننده هستند. آنها به دنیا آمدند تا روی صحنه باشند. افراد با این نوع روح احساس راحتی می کنند که افکار خود را از طریق کلمات، هنر، موسیقی یا رقص بیان کنند. به دلیل عشق آنها به اجرا و بیان خود، این مقاله ها سرگرم کننده ها، نوازندگان، بازیگران، معلمان و سخنرانان عالی هستند. از بیرون، گاهی اوقات می توان آنها را مغرور، موذی و نیازمند توجه دانست. حکیمان در جامعه به عنوان شایعات و به عنوان پادشاهان و ملکه های نمایش شناخته می شوند. در عین حال، حکیمان رفتار دوستانه، بی دغدغه، سرگرمی دارند و همیشه می توانند شما را سرگرم کنند. افراد با چنین روحی 10 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند. با اینکه دستیابی به این افراد احتمال کمی دارند اما اگر شانس بودن با آنها را پیدا کنید قطعا گذر زمان را در کنار آن ها حس نمی کنید.

6. کشیش

کشیشان الهام بخش، پرانرژی و انگیزه دهنده می توانند پتانسیل واقعی دیگران را ببینند و بهترین ویژگی های آنها را آشکار کنند. آنها دلسوز، دلسوز و الهام بخش هستند. افراد دارای چنین روحی عموما مذهبی هستند و حدود 7 درصد جمعیت را تشکیل می دهند. آنها برای حرفه کشیش، کشیش و مربی معنوی مناسب هستند. مردم معمولا بخاطر دلایل مشخصی نزدیک این افراد می شوند و اغلب این افراد تنها هستند یا با افرادی مانند خودشان هستند.

7. پادشاهان

پادشاهان افرادی سلطه جو، قوی و مقتدر هستند که رهبران عالی هستند. افراد با چنین روحی کمال گرا هستند و عادت دارند همه چیز را با بالاترین استانداردها انجام دهندآنها در حل مشکلات خوب هستند، اما در عین حال می توانند رئیس، مطالبه گر، متکبر و گاهی اوقات حتی ظالم باشند. پادشاهان حدود 13 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند. آنها برای یک شغل در سیاست و دولت و همچنین برای یک موقعیت مدیریتی مناسب هستند.