حذف تب Recent اینستاگرام برای برخی کاربران یعنی چه؟

اینستاگرام پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس متا، اعلام کرد که محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تری را در تب‌های «Top» و «Reels» در هشتگ‌ها آزمایش می‌کند و تب «اخیر» را حذف می‌کند.

خبر را برای من بخوان

به گزارش موبوایران، اینستاگرام پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس متا، اعلام کرد که محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تری را در تب‌های «Top» و «Reels» در هشتگ‌ها آزمایش می‌کند و تب «اخیر» را حذف می‌کند.

به گزارش TechCrunch، پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس در توییتی اعلام کرد که تب «اخیر» را در صفحات هشتگ برای برخی از کاربران به عنوان بخشی از یک آزمایش کوچک حذف می‌کند.

این شرکت در سایت میکروبلاگینگ نوشت: ما برای یک گروه کوچک، در حال آزمایش محتوای جدیدتر و به‌موقع‌تر در تب‌های « Top» و « Reels» در هشتگ‌ها و حذف تب «اخیر» هستیم. می‌خواهیم ببینیم آیا این به افراد کمک می‌کند تا با محتوای جالب‌تر و مرتبط‌تر ارتباط برقرار کنند..

در حال حاضر، وقتی کاربران یک هشتگ را انتخاب می‌کنند، به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که در آن می‌توانند محتوای پست شده با استفاده از آن هشتگ را از طریق سه دسته - Top، Recent و Reels تجزیه کنند.

در این گزارش آمده است: با این تغییر، برخی از کاربران اکنون فقط تب های «Top» و «Reels» را در صفحات هشتگ خواهند دید.

همچنین یک دکمه "Spread the Word" وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد صفحه هشتگ را از طریق یک پیام مستقیم (DM) با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این شرکت گفت که این ویژگی همچنین افزایش آگاهی در مورد این دلایل را از طریق دکمه « Create a Fundraiser» آسان‌تر می‌کند که می‌تواند برای شروع به جمع‌آوری پول از طرف یک هدف استفاده شود.

اخیراً اینستاگرام توانایی افزودن برچسب های محصول در پست های فید را به همه افراد در ایالات متحده گسترش داده است. پیش از این، این ویژگی فقط برای سازندگان و برندها در دسترس بود و اکنون برای همه کاربران در ایالات متحده با حساب های عمومی در دسترس است.