اینگونه بهترین دوست زندگی خود را انتخاب کنید

داشتن یک دوست صمیمی در زندگی که با شما پیر شود یکی از لذتبخش ترین حس های دنیا است.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، وجود یک فرد که بتوانیم در کنار او احساس رضایت و آرامش داشته باشیم و بتوانیم به او مانند اعضای خانواده خود اعتماد کنیم در زندگی هر فردی ضروری است اما چگونه یک دوست خوب برای خودمان انتخاب کنیم؟

شما نمیتوانی به هر فردی که وارد زندگی تان می شود دوست صمیمی بگویید و درباره خصوصی ترین رازهای زندگی تان با او حرف بزنید. این کار بزرگترین آسیبی است که می توانید به احساسات و زندگی تان بزنید.

هر فردی نمی تواند دوست صمیمی شما باشد. انتخاب یک دوست صمیمی که بتوانید به او اعتماد کنید و به عنوان یک پشتیبان در کنار باشد کاری بسیار سخت است. ممکن است یک فرد را به عنوان دوست صمیمی خود انتخاب کرده باشید اما رابطه شما یک رابطه دوستی سالم نباشد.

دوست صمیمی

این نشانه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید تشخیص دهید در یک رابطه دوستی سالم قرار دارید و یا یک دوست مناسب را انتخاب کنید.

1. هر دو به حرف های یکدیگر احترام می گذارید.

2. اگر بر سر مسئله ای با یکدیگر اختلاف دارید، دوستی خود را برای همیشه ازبین نمی برید بلکه می پذیرد همه افراد با یکدیگر اختلاف نظر دارند و عدم توافق در هر رابطه ای وجود دارد.

3. وقتی با یکدیگر حرف می زنید هردو احساس می کنید که شنیده می شوید و دیگری به شما و احساساتتان اهمیت می دهد.

4. وقتی با دوست خود هستید نیازی ندارید که رفتارتان را اصلاح کنید و برای پسندیده شدن در چشم او خود را تغییر دهید بلکه خود واقعی تان هستید و نگران نیستید که او از رفتار شما برداشت بدی داشته باشد.

دوست

5. درباره احساساتی که بنظر احمقانه می رسند به راحتی با او حرف می زنید زیرا نگران نیستید که او شما را قضاوت کند و عواقبی برای شما داشته باشد.

6. توقعات و انتظاراتی را در دوستی با او دارید و می توانید به طور واضح آن ها را با او در میان بگذارید.

7. چشم اندازه و اهداف خود درباره آینده تا را بدون ترس به او می گویید و اگر این اهداف دست نیافتنی باشند و یا نیاز به کمک داشته باشند او شما را حمایت می کند.