نشانه های اینکه رابطه شما به پایان رسیده است

صرف نظر از اینکه کسی در چه رابطه ای است، نشانه های بسیار واضحی وجود دارد که نشان می دهد آن رابطه به پایان رسیده است و شاید زمان آن رسیده است که آن را تمام کنید.

خبر را برای من بخوان

صرف نظر از اینکه کسی در چه رابطه ای است، نشانه های بسیار واضحی وجود دارد که نشان می دهد آن رابطه به پایان رسیده است و شاید زمان آن رسیده است که آن را تمام کنید. در اینجا برخی از این موارد وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

خلق و خوی و ارزش های ناسازگار

چیزهای زیادی وجود دارد که زوج ها می توانند درباره آن بحث کنند. داشتن تفاوت چیز بدی نیست، اما برخی رفتارهای آزاردهنده وجود دارد که با گذشت زمان، تغییر نمیکند.

برای مثال، زن و شوهری را با یک شریک درونگرا تصور کنید که با همسری برونگرا ازدواج کرده است که باید هر شب دوستان خود را دعوت کند یا شریکی که از هر نوع فعالیت بدنی متنفر است، با کسی که عاشق پیاده روی در آخر هفته است.

پرخاشگری و یا خشونت

متأسفانه، پرخاشگری شریک صمیمی یک مسئله مهم و نشانه ای است که شاید زمان آن رسیده است که رابطه را تمام کنید. اگر همسرتان پرخاشگر بودن خود را بپذیرد و تلاش کند آن را تغییربدهد میتوانید این رابطه را ادامه دهید اما اگر حاضر نباشد آن را تغییر بدهد این رابطه تمام شده است.

عدم ارتباط، مذاکره و سازش

زمانی که ارتباط از بین می رود، رابطه نیز از بین می رود. وقتی او از آداب معاشرت خودداری می کند، با لحنی بلند صحبت می کند، نشانه ای است که ازدواج به نقطه پایان رسیده است

فقدان اهداف مشترک

برای زوجین مهم است که یک هدف مشترک داشته باشند. زوجی که اهداف مشترکی ندارند، آینده مشترکی هم ندارند. آنها فقط در زندگی شناور می مانند تا زمانی که غرق شوند.اهداف شامل مواردی مانند رفتن به جایی، خرید خانه یا بچه دار شدن نیست.

از آمدن به خانه اجتناب می کنید

ترجیح میدهید در محل کار خود بمانید تا از تنش در خانه جلوگیری کنید و یا به دنبال هر بهانهای برای اضافه کاری، ثبت نام در باشگاه ها هستید.

آماده هستید که به سراغ شخص دیگری بروید ؟

خودتان را به شخص دیگری علاقهمند میبینید، به فکر ارتباط با فرد دیگری هستید، یا افکار و احساسات خود را به او میگویید، حرف هایی که قبلا به شریک زندگی خود میگفتید. تجسم آینده خود با شخص دیگری تنها یکی از نشانه های بسیاری است که نشان می دهد ازدواج شما ممکن است به پایان رسیده و ارزش تأمل در آن را نداشته باشد.

همه روابط از آسیب ها و مشکلات می گذرند، با این حال برخی از زوج ها بیش از دیگران این مشکلات را پشت سر می گذارند. دروغ های مداوم، بی اعتمادی مداوم، خیانت ها و سایر رویدادهای آسیب زا می تواند به رابطه آسیب برساند. جدایی سالم بهتر از ازدواج بد است. بپذیرید که طلاق یک شکست نیست، بلکه بلوغ است تا بپذیریم نیازهایمان تکامل یافته اند و آنقدر قوی هستیم که از زمان حال بیرون بیاییم و به آینده نگاه کنیم.