به تصویر نگاه کنید و جغد مورد علاقه خود را انتخاب کنید

زندگی همیشه هموار نیست و فراز و نشیب هایی دارد. گاهی اوقات احساس می کنیم بدترین زندگی را داریم. در چنین شرایطی، سخنان الهام بخش یا پیام های عاقلانه به ما کمک می کند تا انگیزه بیشتری داشته باشیم.

خبر را برای من بخوان

زندگی همیشه هموار نیست و فراز و نشیب هایی دارد. گاهی اوقات احساس می کنیم بدترین زندگی را داریم. در چنین شرایطی، سخنان الهام بخش یا پیام های عاقلانه به ما کمک می کند تا انگیزه بیشتری داشته باشیم.

یکی از جغدهایی که بیشتر دوست دارید، در تصویر انتخاب کنید و یک توصیه عاقلانه برای زندگی بهتر دریافت کنید.

جغد شماره 1

شما با خواندن کتاب ها، مقاله ها و پرکردن ذهنتان از انواع مختلف اطلاعات، غرق شده اید، بنابراین زمان زیادی طول نمی کشد تا اهداف خود را از دست بدهید. از امور معنوی فاصله بگیرید و به مسائل مادی زندگیتان توجه کنید. شما نه تنها باید از روحتان مراقبت کنید بلکه باید از بدنتان نیز مراقبت کنید. یا به عبارت دیگر به امور شخصی خودتان بیشتر توجه کنید.

جغد شماره 2

از هیجان درونتان برای نوآوری استفاده کنید نه برای تخریب. احساسات خود را آرام کنید، خشم وعصبانیت خودتان را کمتر کنید. وجودتان را ازخلاقیت و عشق لبریز کنید. شما استعداد زیادی دارید پس از طریق کنترل بر احساساتتان، زندگی خود را سرشار از آرامش کنید. آرامش، عشق و مهربانی چیزی است که به آن نیاز دارید.

جغد شماره 3

شما خودتان را فریب می دهید و میدانید که اینکار را می کنید. زمانی که برایتان تصمیم میگیرند که چه کاری باید انجام دهید، بدون شک گوش می دهید و انجام می دهید. اما بدانید که شما، فرد کاملا متفاوتی هستید و فرصت ها و توانایی های بسیار بیشتری دارید. ترسی که شما را مطیع حرف دیگران نگه می دارد یک توهم است. شجاعت به خرج دهید و از قید و بند این افکار رها شوید. خودتان باشید و از عمل کردن نترسید.

جغد شماره 4

از تلاش برای برتری از خود و دیگران دست بردارید، وظایفی را که برای خود تعیین می کنید به ذهن و بدنتان فشار می آورد.آنها را کاهش دهید. هیچ ایده آل و کمالی در دنیا وجود ندارد و شما هرگز به این کمال نمی رسید و فقط دچار استرس میشوید.ایمان داشته باشید، استراحت کنید و از انجام کاری که در آن احساس قدرت و شادی می کنید لذت ببرید. از نقاشی وپرورش گل گرفته تا ساخت صنایع دستی و پخت و پز و آشپزی.

جغد شماره 5

این روزها زندگی برای شما سخت شده است، اما ناامید نشوید ، زندگی می گذرد. سلامتی شما از همه چیز مهمتر است. مشکلات را بپذیرید ، زیرا پس از گذر از سختی ها پیشرفت بزرگی خواهید داشت. اگر نتوانید از پس افکار خود بربیایید این افکار در زندگی شما تاثیر میگذارد و به عادت تبدیل می شود و پس از مدتی این عادت ها باعث می شود دیگر از چیزی لذت نبرید. بعد از زمستان بهار می آید و بعد از هر سختی آسانی است. بسیاری از مشکلاتتان فقط در ذهن شماست.

جغد شماره 6

همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست ، شما در مشکلاتتان اغراق می کنید. باید آرام باشید. جایی در اعماق وجودتان می‌دانید چه باید بکنید، اما می‌ترسید چون فکر میکنید که مسیر جدید خطرناک و دشوار است. در حقیقت، اینطور نیست. تصمیم خود را بگیرید، بپرید .جرأت کنید یک قدم جسورانه بردارید، از انتخاب اشتباه نترسید.

جغد شماره 7

اعتقاد دارید که تنهایی بد است. آزادی وتنهایی، فرصتی است برای روشنایی درون و زندگیتان. "چراغ خودت باش." تکیه کردن و امید داشتن به دیگران یک تله است. به حرف دلت گوش کن و به کائنات اعتماد کن، رنج نکش و با آرامش زندگی کن، در برابر جریان زندگی مقاومت نکن، این کار تو را را به سرزمینی می‌برد که هر چیزی که نیاز داری در آن است.

جغد شماره 8

شما نگران هستید زیرا بسیاری از خواسته های شما برآورده نمی شود، مدام به دنبال راه هایی برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود هستید. چند لحظه بایستید و به درونتان نگاه کنید، از شر چیزهای غیرضروری خلاص شوید و اولویت هایتان را دوباره بررسی کنید، درک کنید که به بسیاری از چیزهایی که می خواهید نیازی ندارید. تو پتانسیل داری، اما راه با غرورت بسته شده است. بازش کن ، تا زندگیت زیباتر شود.