به گزارش موبوایران، اسپاتیفای در حال آزمایش گالری های NFT در صفحات هنرمندان است. این ویژگی برای تعداد محدودی از کاربران اندروید در ایالات متحده در دسترس است.
نوازندگان علاوه بر آخرین آهنگ ها و لیست های پخش خود، می توانند از صفحات نمایه هنرمندان اسپاتیفای برای تبلیغ کالاها و تاریخ های کنسرت استفاده کنند. ممکن است به زودی، آنها بتوانند از این صفحات برای تبلیغ NFT نیز استفاده کنند. اسپاتیفای آزمایش گالری های NFT را آغاز کرده است. این ویژگی برای گروه منتخبی از کاربران آمریکایی در اندروید در دسترس است و شامل علاقه مندان به وب 3 می شود.
اگر به این ویژگی دسترسی دارید، میتوانید با مراجعه به یکی از صفحات هنرمند موجود و پیمایش در لیست آهنگ، گالریها را مشاهده کنید. ضربه زدن بر روی NFT به شما امکان می دهد علاوه بر توضیح کوتاه، نسخه بزرگتری از آن را مشاهده کنید. گزینه «See More» شما را به صفحه فهرست OpenSea NFT هدایت میکند، جایی که میتوانید توکن را خریداری کنید. طبق گفته Music Ally، اسپاتیفای برای فروش کمیسیونی دریافت نمیکند و به تسهیل در طول آزمایش کمک میکند.
اسپاتیفای به این رسانه گفت: «اسپاتیفای در حال اجرای آزمایشی است که در آن به گروه کوچکی از هنرمندان کمک میکند تا پیشنهادات NFT شخص ثالث موجود خود را از طریق پروفایلهای هنرمندان خود تبلیغ کنند.
این آزمایش در حالی انجام می شود که سایر پلتفرم های بزرگ مانند اینستاگرام ویژگی های NFT خود را ترکیب می کنند. وال استریت ژورنال با استناد به داده های NonFungible اخیرا دریافت که فروش روزانه NFT نسبت به اوج خود در ماه سپتامبر 92 درصد کاهش یافته است. تعداد کیف پول های فعال نیز حدود 88 درصد کاهش پیدا کرده است.