پروفایل اینستاگرام خود را طوری طراحی کنید تا زیبا به نظر برسد و اینگونه به افراد بگوید که شما که هستید .
نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود بنویسید تا افرادی که کسب و کار شما را جستجو می کنند بیشتراز پیج شما بازدید کنند.
نمایه خود را عمومی و از حالت خصوصی خارج کنید.
عکس پروفایلی برای خود انتخاب کنید که دردیگر شبکههای اجتماعی شما باشد، مانند نشان و لوگو شرکتتان .
بیوگرافی خود را با اطلاعات جالب، کاربردی و آموزنده درباره برندتان پر کنید. اسم مسئول فروش یا شرکت و شماره تماس را برای جلب اعتماد داخل بیو بگذارید .
از حداکثر بیو استفاده کنید و با جذاب ترین کلمات خودتان را معرفی کنید.
آدرس وب سایت و دیگر شبکه های خود را به بیو خود اضافه کنید تا در صورت تمایل، افراد بتوانند مستقیماً از اینستاگرام به پلتفرمهای دیگر شما بروند.
اعلانها را فعال کنید تا بتوانید ببینید چه زمانی افراد عکسهای شما را به اشتراک میگذارند یا در مورد آنها نظر میدهند. این به شما اجازه میدهد سریعتر با آنها ارتباط برقرار کنید .
راهنمای رایگان برای خرید محصولات و آشنایی با محصولات را هایلایت کنید.
بهترین شیوه های عکاسی و ویرایش را دنبال کنید. در اینستاگرام کیفیت پست مهم است. با یک گوشی هوشمند و چند برنامه ویرایش عکس این کار را انجام دهید.
یک برنامه منظم برای ارسال پست تنظیم کنید . مطلع شوید کاربران چه زمانی هایی در شبانه روز بیشتر از پیچ شما دیدن می کنند و براساس همان زمان پست بگذارید.
قبل از شروع به جذب فالوور، تعداد 15 یا بیشتر پست داشته باشید . به این ترتیب، وقتی افراد از نمایه شما بازدید می کنند، یک صفحه تمام عکس را مشاهده می کنند و می دانند که شما مرتباً محتوا های عالی پست می کنید.
عکسها و ویدیوها مهمترین بخش پستهای اینستاگرام شما است ، اما کپشنها، کامنتها و سایر متنها هرگز نباید نادیده گرفته شوند.
اگر کانالی را برای یک برند مدیریت میکنید یا بیش از یک مدیر اینستاگرام دارید، فقط یک نفر محصول را تبلیغ و معرفی کند که برند شما توسط او معرفی شود . این فرد میتواند صدایی جذاب و پرانرژی، اندام متناسب با بیزینس شما داشته باشد .
مثلا برای تبلیغ رستوران از افراد چاق استفاده کنید و محصولات آرایشی از افرادی با پوست صاف و زیبا استفاده کنید. این به دنبال کنندگان نشان می دهد که شما ، قابل اعتماد و قابل ارتباط هستید.
کپشنهای جذاب و قابل اشتراکگذاری بنویسید. کپشها بخش مهمی از پست شما هستند. کپشنهای عالی و پیوسته میتوانند برای معرفی کردن برند شما، جذب فالوورها، و اشتراکگذاری بیشتر محتوای شما شگفتانگیز باشند.
در اینجا چند چیز وجود دارد که ممکن است در کپشن برند های اینستاگرام مشاهده کنید:
کپشن های هوشمندانه یا طنزآمیز به همراه ایموجی های مرتبط با هشتگ نظرات زیرکانه یا سوالی و معمایی