سایت خبری طلا

فال هفته دوم تیر ماه

منبع: livemint


در این هفته فعالیت شما در زمینه تحصیلی و یا شغلی به نتیجه خواهید رسید. در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. آمدن یکی از نزدیکانتان شما را خوشحال میکند.


برج حمل

در این هفته فعالیت شما در زمینه تحصیلی و یا شغلی به نتیجه خواهید رسید. در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. آمدن یکی از نزدیکانتان شما را خوشحال میکند. سعی کنید پول خود را خرج لوازم غیرضروری نکنید. با اعضای خانواده بخاطر یک سوء تفاهم درگیر می شوید. از دیگران متنفر نباشید. کار جدیدی را شروع کنید، اما منتظر سود نباشید. بین زن و شوهرها دعواهای جزئی پیش خواهد آمد. به همسرتان هدیه بدهید. با دقت رانندگی کنید. سهل انگاری می تواند به شما آسیب برساند.

 

اردیبهشت

این هفته با افراد خاصی ملاقات خواهید کرد و مشکلاتتان حل میشود. وظایف شخصی خودتان را به تنهایی انجام دهید. این هفته ، زمان خوبی برای سرمایه گذاری روی املاک است. استرس نداشته باشید وصبور باشید، موقعیت سیاره شما در حال حاضر مطلوب نیست. زمانی که زمان مناسبش فرا برسد، قطعاً موفق میشوید. به دلیل مشغله شخصی نمی توانید روی تجارت تمرکز کنید و باعث شود که کارتان متوقف شود. روابط خانوادگی شما این هفته بسیار خوب خواهد بود. از دوستی های بیهوده دوری کنید. روال روزانه  زندگیتان به دلیل بیماری یکی از اعضای خانواده مختل خواهد شد.

 

خرداد

روابط عمومی  خود را تقویت کنید. شما جایگاه ویژه ای در میان اطرافیانتان دارید. اجازه ندهید چیزهای منفی گذشته بر زمان حال ،شما تأثیر بگذارد. هنگام ملاقات با غریبه ها مراقب باشید. فعالیت تجاری این هفته در حد متوسط ​​خواهد بود. سعی کنید تغییراتی در روند فعالیت هایتان ایجاد کنید. اجازه ندهید استرس بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد. حمایت همسرتان باعث حفظ روحیه و اعتماد به نفس شما می شود. استرس کار شما را سخت تر میکند. نگران نباشید بعضی از مشکلاتتان در این هفته حل میشود.

تیر

خیلی خوب است که شما در فعالیت های خانوادگی و شخصی  تعادلتان را حفظ میکنید. خبرهای خوبی از طرف یک فرد جوان دریافت میکنید. در کارهای های اعضای خانواده زیاد دخالت نکنید. این کار می تواند آنها را عصبانی کند. روابط خوب خود را با برادران خود حفظ کنید. در محل کار به همکاران خود آزادی عمل بدهید زیرا تقسیم کار باعث کاهش حجم مسئولیت هایتان می شود. شراکت برایتان خوب است . زن و شوهر می توانند ، چیدمان خانه را عوض کنند. با دوستان یا خانواده ملاقات کنید. صبحانه بخورید.

 

مرداد

تلاش و فداکاری ، به شما احساس آرامش زیادی میدهد و به توانایی خودتان افتخار میکنید. اخبار خوبی در رابطه با موفقیت اطرافیانتان دریافت خواهید کرد. مراسم مذهبی در خانه دارید. ذهن شما درگیر موفقیت سریع بر روی برخی فعالیت های منفی میشود. صبور باشید، گاهی اوقات ناامید شدن ،روحیه شما را تضعیف میکند. بین درآمد و هزینه تعادل برقرار کنید. قطعا پیشرفت خواهید کرد. معاملات خوبی در مسائل مالی در پیش دارید. مدیرتان در محل کار از کار شما راضی خواهد بود و امکان ارتقاء شغلی وجود دارد. بخاطر یک مشکل در خانه با همسرتان دچار اختلاف می شوید. اما به زودی مشکلتان حل می شود و رابطه تان شیرین تر می شود.

 

شهریور

در این هفته موقعیت های سودآورزیادی دارید. اجازه ندهید تنبلی بر شما غلبه کند و تمام انرژی خود را صرف کار خود کنید. همه اعضای خانواده از یافتن راه حلی برای یک مشکل بزرگ راحت خواهند شد. برای بچه ها محدودیت نگذارید، زیرا باعث میشود عزت نفس آنها کم شود. اجازه ندهید افکار منفی بر شما غلبه کنند و عاقلانه و آرام تصمیم بگیرید. عصبانیت و عجله اوضاع را بدتر میکند. در این هفته فرصت های مهمی در محل کار دارید. پس سعی کنید تمام کارها را خودتان انجام دهید. در غیر این صورت،  شخص دیگری که به شما کمک میکند، ارتقاء شغلی میگیرد. فضای دلنشین و لذت بخشی در خانواده تجربه میکنید. بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت باید مراقب خود باشند و همچنین مراقب باشید که سرما نخورید.

 

مهر

 موقعیت های سیاره ای در این هفته، به افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شما کمک زیادی می کند. با تلاش و کوشش می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. کار بیش از حد ،منجر به عصبانیت و تحریک پذیری شما میشود. کنترل احساسات خود را در دست بگیرید. با بچه‌ها وقت بگذرانید .اجازه ندهید غریبه ها در زندگی شخصی شما دخالت کنند. در کارهای بازاریابی مشکلاتی وجود خواهد داشت. اما شما میتوانید  بر آن غلبه کنید. متاهل ها رابطه خوبی در این هفته دارند . همچنین برنامه های سرگرم کننده ای در خانواده برگزار خواهد شد. حتما چکاپ های منظم داشته باشید.

آبان

 کاری که در چند روز گذشته سعی کرده اید انجام دهید در این هفته فراتر از انتظار پیش میرود. برنامه ای برای خرید جواهرات دارید. روابط شما با دوستان و اقوام صمیمانه میشود. مشکلات کودکان را درک کنید و سعی کنید آنها را حل کنید. این باعث حفظ اعتماد به نفس آنها می شود. بیشتر وقتتان را بیرون از خانه سپری کنید. بعد جدیدی در رابطه با تجارت در این هفته تجربه خواهید کرد. قبل از انجام هر کاری، آن را برنامه ریزی کنید و تمام جوانب آن را در نظر بگیرید ، سپس آن را اجرا کنید. جویندگان کار باید مراقب باشند. اشتباهات آنها باعث عصبانیت مدیران می شود. فضای خانوادگی شما در این هفته خوب خواهد بود. مشکلاتی در رابطه با سلامت همسرتان بوجود می آید که نیاز به درمان دارد.

 

آذر

 اگر کار دولتی شما دچارمشکل شده، این هفته می توانید آن را حل کنید. به تلاش خود ادامه دهید.  یک جابجایی خانه  درپیش خواهید داشت. فعالیت مذهبی فضای مثبتی در خانه ایجاد میکند. کالای مورد علاقه خود را از یکی از اقوام هدیه می گیرید. اواسط هفته وضعیت تان بهتر میشود. صبور باشید،به خاطر داشته باشید که هیچ کاری را با عجله انجام ندهید. تصمیماتی که در این هفته میگیرید ممکن است اشتباه باشد. خانم های آذرماهی به موفقیت می رسند وارتقاء شغلی دارند. هنگام تصمیم گیری ازشریک زندگی و خانواده خود مشورت بگیرید. مطمئناً مشاوره درستی دریافت میکنید. فشار خون و دیابت خود را به طور منظم چک کنید.

 

دی

 وقت آن است که او را رها کنید و به زندگیتان ادامه دهید. از توصیه ها و راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کنید . برمشکلات خود ،غلبه کنید تا به آرامش روحی برسید . برای حفظ آرامش خود، زمانی را صرف خواندن برخی از ادبیات جالب و آموزنده کنید. نصیحت نکنید و در کارهای دیگران دخالت نکنید. در غیر این صورت مشکل شما بیشتر میشود. وقت آن است که بیشتر کار کنید. زمان بندی از  نظر تجاری مهم است. با افراد با نفوذ ارتباط برقرار میکنید. اما در معاملات مراقب باشید. اگر در یک شرکت چند ملیتی کار می کنید به زودی به موفقیت می رسید . بخاطر مسائل کوچک، بین زن و شوهر اختلاف پیش می آید.

 

بهمن

این هفته در کارهایی در زمینه خرید و فروش ملک پیشرفت خواهید کرد. شما فرصتی برای اثبات خود خواهید داشت که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. گفتگو با یکی از اقوام می تواند منجر به اختلاف بین شما شود. پس هنگام صحبت از کلمات توهین آمیز استفاده نکنید. این هفته را با صبر و حوصله پشت سر بگذارید. مسئولیت های خانواده را انجام دهید. به هر هدف یا دستاوردی که مربوط به کسب و کار باشد، خواهید رسید، خیالتان راحت باشد .در کارهای دولتی موفق خواهید شد. فقط در برخورد با غریبه ها مراقب باشید. فضای خانوادگی این هفته بسیار خوب خواهد بود.

 

اسفند

برخی از اطلاعاتی که نیاز دارید را از طریق رسانه ها  جمع آوری کنید تا کارهایتان آسان تر شود،  به خصوص خانم ها به راحتی می توانند کار خود را به پایان برسانند و به کارهای شخصی نیز برسند. در مورد سلامت والدین  خود نگران میشوید. آنها نیاز به مراقبت ویژه دارند. ممکن است مجبور شوید برای تحقق خواسته هایتان بیشتر تلاش کنید. هر چیز منفی می تواند به شما آسیب برساند. روحیه خودتان را قوی نگه دارید ،تکنیک شما در زمینه کسب و کار موفق خواهد بود. مردم از کار شما قدردانی خواهند کرد. با یک دوست صمیمی ملاقات خواهید کرد. با بیماری های فصلی عمده و جزئی مواجه می شوید. مراقب سلامتی و رژیم غذایی خود باشید.