اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش بیت کوین به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

بیت کوین در حال حاضر 3.07 درصد افزایش یافته و با قیمت 22087 دلار در صرافی بیت استمپ معامله می شود و به بالاترین حد روزانه خود رسیده است.

به گزارش سایت طلا،بیت کوین در حال حاضر 3.07 درصد افزایش یافته و با قیمت 22087 دلار در صرافی بیت استمپ معامله می شود و به بالاترین حد روزانه خود رسیده است. قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در آستانه رویداد چهارشنبه بیش از 14 درصد افزایش یافت.

به گفته بسیاری از کارشناسان، بازار ارز های دیجیتال اخبار افزایش نرخ بهره آمریکا را قبلا پیش خور کرده است و حالا دیگر اخبار مربوطه هیچ اثری روی بازار نخواهد داشت.

قدرتمندترین بانک مرکزی جهان اکنون نرخ بهره را به محدوده 2.25 تا 2.5 درصد رسانده است.

انتظارات برای افزایش 100 واحدی در اوایل ماه جاری به دلیل بالا بودن داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) به شدت افزایش یافت.

باید دید فدرال رزرو تا چه حد برای مهار تورم آماده است. افزایش بیشتر نرخ بهره بیشتر به آمار اشتغال و تورم بستگی دارد.

فدرال رزرو در این میدان تنها نیست. در اوایل ماه جولای، بانک مرکزی کانادا نرخ بهره سیاستی را 100 واحد پایه افزایش داد. هفته گذشته، بانک مرکزی اروپا اولین افزایش نرخ بهره خود در 11 سال گذشته را اعلام کرد.

بیت‌کوین، که در تمام طول عمر خود از نرخ‌های بهره پایین برخوردار بوده است، در تلاش است تا در محیط کلان جدید به حرکت خود ادامه دهد.

در حالی که دارایی های سنتی، مانند سهام و اوراق قرضه، در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار گرفته اند، باید دید که ارز دیجیتال پرچمدار چگونه به افزایش بیشتر نرخ بهره واکنش نشان خواهد داد. بیت کوین در حال حاضر 68 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد