ابتکار عجیب آقای وزیر برای تبلیغ فرزندآوری + فیلم
ابتکار عجیب یک وزیر در ژاپن برای تبلیغ فرزندآوری به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
به گزارش سایت طلا، ابتکار عجیب یک وزیر در ژاپن برای تبلیغ فرزندآوری به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
موضوع کاهش نرخ زاد و ولد به طور فزایندهای برای اقتصاد ژاپن چالش برانگیز شده است. این معضل آنقدر ذهن سیاستمداران ژاپنی را درگیر کرده که فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن به منظور چاره جویی برای این حل معضل، ماسانوبرا اوگورا، مقام سابق بانک مرکزی ژاپن را جایگزین سیکو نودا کرد. اوگورا به عنوان سرپرست تیم مسئول برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده است.
نخست وزیر کیشیدا با انتصاب اوگورا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که از وزیر جدید خواهان چشم اندازی نو و تازه برای پرداختن به موضوع نگران کننده کاهش جمعیت در ژاپن است. اما ابتکار نخست این وزیر جوان برای رسیدگی به این معضل به سوژه رسانهها تبدیل شد. در پروژهای که توسط بخش جوانان LDP سازماندهی شده است اوگورا را در حالی که به کارهای روزمره مشغول است در حال شکم بارداری به وزن ۷.۳ کیلوگرم نشان میدهد. بنا به گفته اوگورا به منظور درک بهتر سختیهایی که زنان باردار متحمل میشوند شکم بارداری برای ماه هفتم طراحی شد.
این وزیر جوان ویدئویی از خود که او را با همین وضعیت در خیابان نشان می دهد در توئیتر منتشر کرد. اوگورا که متاهل است در شرح این ویدئو نوشت که این ابتکار به مقامات کمک میکند تا باری را که زنان در حین بارداری تحمل میکند درک کنند. اوگورا با تشریح تجربه خود از حمل وزن ۷.۳ کیلوگرم در طول یک روز نوشت که کمردرد را تجربه کرده و همچنین نگرانی از وارد شدن ضربههای ناخواسته در یک مکان شلوغ به وی او را دچار استرس کرده است.