سایت خبری طلا

فال عاشقانه هفتگی برای متولدین همه ماه ها

منبع: سایت طلا


فال هفتگی؛ این هقته روابط عاشقانه متولدین هر ماه چگونه خواهد یود.


فروردین

قلب شما شکسته است واخیراً  تجربه تلخی در زمینه عشقی داشته اید. وقت آن رسیده است که کاری برای خودتان انجام دهید. تنها در خانه ننشینید و گریه کنید. با دوستانتان بیرون بروید و در کنار افرادی که شما را دوست دارند از زندگیتان لذت ببرید.

اردیبهشت

شما ممکن است عاشق کسی باشید که در دسترس شما نیست و این باعث ناراحتی شما می شود. اگرچه سخت است اما شما باید تصمیم بگیرید که دیگر منتظر او نباشید زیرا شما فقط یکبار زندگی میکنید و هر لحظه زندگیتان آنقدر با ارزش است که  نباید منتظر کسی بمانید.

خرداد

نباید انتظار داشته باشید که پدر و مادرتان هرکسی که شما دوست دارید را دوست داشته باشند.  شما با خانواده تان فرق دارید بنابراین ممکن است عشق شما آن کسی نباشد که آنها تصور می کنند . پس زندگی خودتان را بکنید.

تیر

وقتی زمان کافی برای داشتن یک لحظه خصوصی را ندارید داشتن مکالمات صمیمی سخت است. به جای اینکه به امید پیدا کردن زمان برای وقت گذرانی با شریک زندگیتان بمانید بهتر است برای آن برنامه ریزی کنید.

مرداد

گاهی اوقات برای انجام کارهایی که می خواهید با عشقتان انجام دهید، پول ندارید. خلاق باشید و تفریحات رایگانی را پیدا کنید که فشار مالی را از روی شما برمیدارد و میتوانید با این تفریحات خاطرات زیبایی در کنار یکدیگر بسازید.

شهریور

شما مسیرتان را در زندگی گم کرده اید و اکنون که دوباره مجرد هستید باید دوباره خودتان را پیدا کنید. اینکه مرتب بخواهید با با دیگران قرار بگذارید به شما کمک نمیکند که خودتان را پیدا کنید. اول باید با خودتان قرار ملاقات بگذارید و اعتماد به نفس درونی و عشق به خودتان را پیدا کنید.

مهر

گذشته شما مانعی برای یک رابطه عاشقانه در آینده است اما او شما را همانگونه که هستید دوست خواهد داشت.  گذشته شما باعث شده که به جایی برسید که اکنون هستید.

آبان

دوستانتان همیشه نظرات شخصی خودشان را در مورد زندگی عاشقانه شما میدهند اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که به نظرات آنها گوش دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

آذر

کارتان مانع عشق و عاشقی شما می شود. اینکه بتوانید بین آنها تعادل برقرار کنید برای شاد بودن و احساس خوشبختی شما مهم است.

دی

شما باید با کسی باشید که تا حدودی مثل شما فکر می کند. عشق با صمیمیت همراه است. اگر با اعتقادات یکدیگر مخالف باشید نمیتوانید برای طولانی مدت عاشق یکدیگر بمانید.

بهمن

مراقب باشید رازهای خودتان را با هرکسی در میان نگذارید حتی زمانی که عاشق هستید. جدایی باعث می شود که آن شخص از رازهایتان برعلیه شما استفاده کند. گاهی اوقات بهترین فردی که می توانید به او اعتماد کنید یک درمانگر قابل اعتماد یا دوستی است که همیشه درکنار شما بوده است.

اسفند

عشق همیشه شما را پیدا نمی کند. وقتی از روابط عاشقانه نا امید میشوید تلاش میکنید به خودتان عشق بورزید. عاشق شدن به شجاعت نیاز دارد.شروع کنید و زندگی برای خودتان بسازید که اگر عشق در خانه شما را زد با آغوش باز آن را بپذیرید.