۸ دروغی که مردان به زنان می گویند و زنان باور می کنند

متأسفانه دروغ گفتن در روابط بسیار رایج است. همه ما گاهی اوقات تمام حقیقت را نمی گوییم و اسم آن را دروغ سفید می گذاریم.

خبر را برای من بخوان

متأسفانه دروغ گفتن در روابط بسیار رایج است. همه ما گاهی اوقات تمام حقیقت را نمی گوییم و اسم آن را دروغ سفید می گذاریم. اما مردان نسبت به زنان بیشتر دروغ می گویند. زیرا فکر می کنند که با دروغگویی می توانند از زندگیشان محافظت کنند.

ما در سایت طلا ۸ دروغ رایج مردها را برای شما آورده ایم تا بدانید که منظور آنها از گفتن این دروغ ها چیست.

تا دیر وقت ماندن در محل کار

اگر او همیشه در دسترس است اما فقط روزهای تعطیل در محل کارش می ماند حرف او را باور نکنید مگر اینکه او را واقعا در محل کارش ببینید. او قطعا به این خاطر دروغ می گوید که می خواهد وقتش را با کسی بگذراند و یا به جایی برود که اگر به شما بگوید شما ناراحت می شوید.

در مورد گوشی هایشان دروغ می گویند

بعضی از مردان یک تلفن همراه شخصی و یک تلفن کاری دارند. اگر او فقط یکی از تلفن هایش را به شما نشان داد و اجازه نداد که به دیگری دست بزنید یعنی یک حقیقت را از شما مخفی می کند . فقط به خیانت فکر نکنید، این دروغ راجب هر موضوع دیگری که ممکن است شما را ناراحت کند باشد. بهتر است از او بخواهید که جرات گفتن حقیقت را داشته باشد و از چیزی نترسد. شاید واقعا یک سوءتفاهم باشد.

دوستان کاری

اگر او گفت که با همکار خانم یا دوست دوران دانشگاهش که خانم است صحبت می کند اما فقط صحبت کاری است، دروغ می گوید. مگر اینکه به شما اجازه بدهد پیام هایش را بخوانید یا به مکالماتشان گوش بدهید . البته این به حس زنانه بر می گردد زیرا گاهی شک و حسادت اجازه نمی دهد واقعیت را ببینید و به همه شک می کنید. در این مورد بهتر است با مشاوران خانواده صحبت کنید تا شما را آگاه کنند.

در مورد شناختن یک نفر دروغ می گویند

اگر یک زن غریبه به طور مداوم با آنها تماس می گیرد و اگر شما متوجه شدید و او گفت که من این زن را نمی شناسم دروغ می گوید.

سرش شلوغ است

او هرچقدر هم سرش شلوغ باشد باز هم آنقدر زمان دارد که با شما تماس بگیرد و به شما پیام دهد. او شما را در آب نمک گذاشته تا وقتش را با شخص دیگری پر کند.

مردها در مورد تعهد دادن دروغ می گویند.

همه مردان بعد از دو تا سه سال اول آشنایی دیگر می دانند که دوست دارند از آن زن خواستگاری کنند یا خیر. او اگر شما را دوست داشته باشد حتی اگر شرایط ازدواج را نداشته باشد اولین قدم برای خواستگاری را می گذارد و این شجاعت را دارد که بعد از سه سال به شما نشان دهد که حاضر است یک قدم برای تعهد بردارد.

او دروغ می گوید که همسرش را به خاطر شما ترک می کند

خیلی بعید است که مردی همسرش را به خاطر زن دیگری ترک کند. هیچ مردی حاضر نیست رابطه ای که به آن متعهد است و یا فرزند دارد را بخاطر شما ترک کند . اگر این جمله را شنیدید اجازه بدهید او اول رابطه قبلی اش را تمام کند و بعد با او وارد رابطه شوید زیرا در غیر اینصورت به احساسات شما آسیب می زند و می رود.

مردان در مورد دوست داشتن شما دروغ می گویند

دوست داشتن فقط در جمله خلاصه نمی شود . مردان دوست داشتن خودشان را از طریق رفتارشان نشان می دهند. اگر مردی در همان اوایل آشنایی به شما گفت که شما را دوست دارد و می خواهد سریع با شما ازدواج کند، بهتر است فرار کنید. جمله ی من از شما خوشم آمده با دوستت دارم فرق دارد. هیچ مردی انقدر احساسی نیست که از روز اول عاشق شما بشود . زندگی رمان عاشقانه نیست و علاقه شدید در نگاه اول فقط نشانه این است که او می خواهد از شما سؤاستفاده کند.