سایت خبری طلا
بروزرسانی می شود؛

ادارات و مدارس این استان ها فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد.


به گزارش سایت طلا، با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور دوشنبه و سه شنبه بیست و ششم و بیست و هفتم دی تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

ادارات البرز از ساعت ۹ صبح باز می‌شوند/مدارس غیرحضوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان، گفت: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، دوشنبه ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می شود.

 احمد افضلی شامگاه یکشنبه ۲۵ دی ماه گفت: کلاس های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها(پیش دبستان و مهدکودک ها) نیز تعطیل است.

  وی افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال است و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.  به گفته وی کار کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰خواهد بود. در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظفند سیستم گرمایش را بین درجه ۱۸-۲۱ درجه تنظیم نمایند.

تعطیلی تمام مدارس استان تهران روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

 با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.

 آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا 26 دی‌ماه، آموزش در تمام مدارس مناطق 19گانه پایتخت به‌صورت غیرحضوری است.  همچنین، امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه (دروس مانده)، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی و امتحانات هماهنگ استانی سوم متوسطه فنی و حرفه‌ای و پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور، ارزشیابی جامع، دی ماه 1401 طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد. 

ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه 1401 دوره‌های تحصیلی، در ایام آموزش غیرحضوری برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقباً به اولیا و دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی تمام مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه 26 دی خبر داد.

بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر شد تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ 26 دی‌ماه 1401 مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین 18 تا 21 درجه حفظ نمایند. 

تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به حداقل رساندن میزان مصرف گاز در پایان ساعت اداری هستند.

مدارس هفت شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در شیفت صبح و در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در هر دو شیفت فردا دوشنبه غیرحضوری است. 

 مجید محبی افزود: با توجه به ادامه یخبندان و سرمای شدید هوا در برخی مناطق استان، نحوه آموزش در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در نوبت صبح و مدارس شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در ۲ نوبت صبح و عصر روز دوشنبه به صورت غیرحضوری خواهد بود.  وی ادامه داد: مدارس سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان به طور معمول و حضوری است.

فعالیت ادارات اصفهان به روال عادی برگشت

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه، فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

مدارس کردستان فردا تعطیل است

 آموزش و پرورش استان اعلام کرد که تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرها و روستاهای استان ـ در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود. 

در اطلاعیه غیرحضوری شدن مدارس استان کردستان آمده است که، به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، به دلیل برودت هوا و اختلال  در تردد به دلیل لغزندگی معابر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان در روز دوشنبه ۲۶دیماه ۱۴۰۱تمامی مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد. 

همچنین تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان ـ در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود. یادآوری می‌گردد که امتحانات نهایی طبق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌گردد. همانگونه که در اطلاعیه قبلی اعلام شده بود، ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ساعت ۹ صبح شروع به کار خواهند کرد. ساعت شروع به کار مجتمع‌های قضایی سطح استان ٨:۳۰ صبح می‌باشد.

تعطیلی مدارس ابتدایی ۱۰ شهرستان کرمانشاه در روز دوشنبه/ مدارس متوسطه ۲ ساعت تاخیر دارند 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت مدارس شیفت صبح مقطع پیش دبستانی و ابتدایی ۱۰ شهرستان استان در روز دوشنبه(۲۶ دی) به دلیل سرمای هوا خبر داد. 

افشین یگانه گفت: فردا(دوشنبه، ۲۶ دی) مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستانهای کرمانشاه، جوانرود، پاوه، روانسر، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کنگاور، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

  وی افزود: فعالیت مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستانها  نیز در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود. 

 یگانه افزود: تعطیلی و تاخیر در فعالیت مدارس استان تنها مربوط به این ۱۰ شهرستان است و شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود.   به گفته یگانه فعالیت مدارس استان در زمان تعطیلی یا تاخیر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» انجام می شود.

نحوه فعالیت ادارات و مراکز آموزشی آذربایجان شرقی در روز دوشنبه اعلام شد

 استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز دوشنبه ۲۶ دی اعلام کرد. 

براساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود. 

هم‌چنین شروع کار شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و پایان کار آن‌ها طبق روال روزهای عادی خواهد بود. 

فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان /شروع به کار ادارات از ساعت ۹:۳۰ تا پایان هفته

 مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به‌ علت برودت هوا در استان زنجان مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت صبح و بعدظهر استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته تعطیل بوده و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

  صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، از فردا دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) تا پایان هفته جاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های  استان به جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

  وی افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان نیز در دو مقطع تا پایان هفته جاری تعطیل بوده و کلاس‌ها در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود.  این مسئول تصریح کرد: سایر مقاطع تحصیلی که امتحان دارند در وقت مقرر در امتحانات حضور خواهند یافت.  انتهای پیام

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قزوین تا آخر هفته 

   با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان تا آخر هفته تعطیل شدند و کلاس‌های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. 

شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

تداوم تعطیلی مدارس گلستان  استاندار گلستان:

با توجه به تداوم برودت هوا و لزوم تامین نیاز خانگی گاز در استان، شروع ساعت کاری ادارات فردا دوشنبه از ساعت ۹ صبح است. 

 همچنین فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچون روزهای گذشته غیرحضوری است. 

امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار شده و دانشگاه‌ها نیز همانند شرایط سه روز گذشته اقدام می‌کنند. 

ادارات خراسان‌رضوی فردا هم تعطیل شد 

فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. 

ادارات استان خراسان‌رضوی فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل شد و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد. 

فردا ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

بارش برف و برودت هوا ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزشی همدان را در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تعطیل کرد.  فردا ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

 به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی مقرر ش همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات و بانک‌ها در سطح استان (به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی) فردا دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ به صورت دورکاری فعالیت کنند. 

همچنی تمام مراکز دانشگاهی (بخش اداری و آموزشی) و تمام مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان (بجز امتحانات سراسری پایه دوازدهم) به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

 مدارس گلستان دوشنبه غیرحضوری و ادارات با تاخیر کار خود را آغاز می کنند

استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد.کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیر حضوری شد/ ادارات تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری وساعات کاری ادارات محدود است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاههای خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران از ادامه دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاههای خراسان رضوی  تا پایان هفته تعطیل شد

فرماندار مشهد گفت: مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته غیر حضوری شد.

بروزرسانی می شود؛