دعوت برای حضور گسترده در نمایشگاه تهران

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی از همه اتحادیه ها و فعالین صنعت طلا دعوت کرد در نمایشگاه تهران شرکت کنند تا بتوانند توانمیدیهای این صنعت بزرگ را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

خبر را برای من بخوان

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی در مصاحبه با سایت طلا ضمن تشکر از هیات مدیر اتحادیه طلا و جواهر شیراز و آقایان زرین مهر و بندرچی گفت: این نمایشگاه در شرایط فعلی اقتصادی و نوسان قیمتها و ازطرفی به دلیل عوض شدن تاریخ برگزاری آن نسبت به سالهای گذشته با حضور مشارکت کنندگان کمتری برگزار شد.

سید حجت شفاهی درباره برگزاری نمایشگاه تهران گفت: تاریخ نمایشگاه تهران به دلیل نزدیکی با نمایشگاه شیراز تغییر کرد و در تاریخ 2 تا 5 اسفندماه با پیش بینی 3 سالن 7، 8و 9 برگزار خواهد شد که در سالن 7 ماشین آلات و صنایع وابسته و سالن 8 و 9 طلا،جواهر،نقره و سنگهای قیمتی می باشد.

وی گفت:روند اجرایی نمایشگاه تهران ابتدا با تصمیم سازمان توسعه تجارت از بخش خصوصی گرفته شد و به شرکت تعاونی نمایشگاه داده شد و ما همکاری لازم را با آنها داشتیم اما بعد از مدتی به دلیل خصوصیات ویژه نمایشگاه طلا و جواهر اعلام انصراف کردند و بعد از مکاتبات و فراخوان دوباره مجوز اجرائی نمایشگاه همانند سالهای گذشته به شرکت سپنتاس کیش داده شد و متاسفانه این تغییرات زمان زیادی برد و جابه جایی تاریخ آن و نزدیکی به نمایشگاه طلا و جواهر جواهر شیراز حضور مشارکت کنندگان را با تردید و دوگانگی روبه رو کرد اما باز هم با استقبال زیادی تا کنون روبه رو شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی همچنین گفت:در حاشیه نمایشگاه جلسه ای به همت اتحادیه طلا و جواهر شیراز با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور درباره مسائلی از قبیل سامانه جامع تجارت،صدور مجوزها،نوسانات بازار و وضعیت سکه ، مالیات و... انجام شد و قرار شد اتحادیه هایی که در بخش تولید در استان ها شاخص هستند کارگروهی در تهران تشکیل دهند و با تشکیل یک دبیرخانه چالش ها و مشکلات این صنعت جمع بندی شود و راهکارهای آن را ارائه دهند و به سازمان های دولتی اعلام شود.

شفاهی در پایان از همه اتحادیه ها و فعالین صنعت طلا دعوت کرد در نمایشگاه تهران شرکت کنند تا بتوانند توانمیدیهای این صنعت بزرگ را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.