سایت خبری طلا

محتویات هولناک تلفن همراه، مربی فوتبال را به دام انداخت

منبع: ایرنا


یک مربی فوتبال در ایالت تِنسی آمریکا پس از جا گذاشتن تلفن همراهش در یک رستوران و پیدا شدن تعداد زیادی ویدئوی تجاوز به چندین کودک و نوجوان در این گوشی‌، بازداشت و به کودک‌آزاری متهم شد.


پلیس ایالت تنسی اعلام کرد که یکی از کارکنان رستورانی در این ایالت در تاریخ ۲۲ ژوئن یک دستگاه تلفن همراه در این رستوران پیدا کرده و پس از باز کردن گوشی برای یافتن صاحب آن، با تعداد زیادی ویدئوی تجاوز جنسی به پسران خردسال غافلگیر شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

پلیس تنسی پس از یافتن هویت مالک گوشی، فردی به نام کامیلو هورتادو کامپوس، ۶۳ ساله را به اتهام تجاوز به دست کم ۱۰ کودک و نوجوان بازداشت می‌کند. کارآگاهان پس از دسترسی به تمام محتویات گوشی، صدها تصویر و ویدئو پیدا کرده‌اند که مظنون را در حال تجاوز به پسرانی ۹ تا ۱۷ ساله نشان می‌دهد که هیچکدام هوشیار به نظر نمی‌رسند.

به گفته پلیس، کامپوس به بهانه جذب بازیکن برای تیم فوتبال خودش، دائما به محل بازی کودکان در منطقه‌ «فرانکلین» رفته و پس از فریب کودکان و نوجوانان، با خوراندن داروی بیهوشی، به آنها تجاوز می‌کرده است.

پلیس تاکنون هویت دو نفر از قربانیان را تعیین کرده و در تلاش برای یافتن هویت سایرین است. در ایالت تنسی، تجاوز به کودکان، جرم درجه یک به‌شمار رفته و دست کم ۲۵ سال حبس در پی دارد.