اونس طلا2322.8
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم24,100,000
ربع16,000,000

خبر مهم برای مستمری بگیران / مابه‌التفاوت حقوق فروردین کی پرداخت می‌شود؟

سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد ماه مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه نیز متعاقباً پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد، به‌طور «جداگانه» به حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد ماه که مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه نیز متعاقباً پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد، به‌طور «جداگانه» به حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت‌ وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی می‌شود. بر اساس اعلام قبلی سازمان تأمین‌اجتماعی، حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه پس از اعمال افزایش‌های سالیانه محاسبه و پرداخت شد و واریز حقوق خردادماه نیز همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا واریز خواهد شد.

اطلاعیه مذکور می‌افزاید: برابر برنامه‌ریزی انجام شده، پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد ماه که مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه نیز متعاقباً پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد ماه، به‌طور جداگانه به حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد