اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت انواع سکه در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران

دوازدهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه ربع سکه، ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه تمام سکه و ۴۱۹۴ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

به گزارش سایت طلا،دوازدهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه ربع سکه، ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه تمام سکه و ۴۱۹۴ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، دوازدهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۴۹۱۹ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۱۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۰ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۴ هزار و ۴۵۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه با میانگین قیمت ۳۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۱۴ هزار و ۸۸۶ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۳۷ هزار و ۷۵۸ قطعه است

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد