اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

ارزان ‌ترین و بهترین هتل ‌های سنتی یزد

هتل ‌های سنتی یزد در واقع همان عمارت‌های تاریخی و باشکوه این‌شهر هستند که امروزه با نگهداری و مرمت کامل، به بهترین اقامتگاه‌های سنتی برای گردشگران تبدیل شده‌اند. این‌هتل‌ها ضمن حفظ معماری و فضای سنتی خود، امکانات رفاهی مدرنی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در ادامه به بررسی برخی از بهترین و ارزان‌ترین هتل های سنتی یزد به همراه آدرس آن‌ها می‌پردازیم.

هتل ‌های سنتی یزد در واقع همان عمارت‌های تاریخی و باشکوه این‌شهر هستند که امروزه با نگهداری و مرمت کامل، به بهترین اقامتگاه‌های سنتی برای گردشگران تبدیل شده‌اند. این‌هتل‌ها ضمن حفظ معماری و فضای سنتی خود، امکانات رفاهی مدرنی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در ادامه به بررسی برخی از بهترین و ارزان‌ترین هتل های سنتی یزد به همراه آدرس آن‌ها می‌پردازیم.

ارزان ترین هتل‌های سنتی یزد

هتل‌ های سنتی یزد در واقع خانه ‌های قدیمی هستند که بازسازی شده و به هتل تبدیل شده‌ اند که امکانات و خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهند، همین امر موجب شده است تا قیمت هتل‌ یزد با افزایش رو به رو شود. اما در میان آن‌ها، هتل هایی هم وجود دارند که با برخورداری از امکانات رفاهی کامل، قیمت مناسبی را برای اقامت به مسافران ارائه می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال اقامت در هتل‌های سنتی با قیمت مناسب در شهر تاریخی یزد هستید، پیشنهادهای زیر را در نظر بگیرید:

هتل سنتی 3 ستاره دربار یزد

هتل دربار یزد، یکی از بهترین هتل های یزد از نظر مسافران به شمار می‌رود که در سال 1399 افتتاح شده است. این‌هتل دارای فضایی سنتی و موقعیت مکانی مناسبی برای دسترسی به بناهای دیدنی و مراکز تجاری شهر است. هتل دربار 14 اتاق بامنظره رو به شهر و محوطه هتل دارد که همگی مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون، اینترنت رایگان، تهویه، مینی‌بار، کمد لباس و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. حمام اتاق‌ها نیز دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و سشوار بوده و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات نیز قابل دسترسی است.

هتل دربار دارای رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی اختصاصی است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فست فود با منوی انتخابی ارائه می‌شود. صبحانه در این‌هتل رایگان سرو می‌شود. امکانات دیگر هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق نگهداری بار و چمدان و صندوق امانات است. همچنین مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ترانسفر فرودگاهی و تور هتل استفاده کنند. در مجموع، هتل دربار یزد با فضای سنتی، هزینه اقامت در این‌هتل پایین و موقعیت مکانی مناسب گزینه خوبی برای اقامت در شهر تاریخی یزد است. هتل دربار از نظر قیمت یکی از ارزان ترین هتل های سنتی یزد است.

آدرس: بلوار بسیج، جنب آب انبار رستم گیوه

هتل سنتی 3 ستاره فاضلی یزد

بنای هتل سنتی فاضلی یزد، که در بافت تاریخی شهر یزد و در نزدیکی مسجد جامع واقع شده است، به دوره صفوی بازمی‌گردد. پس از چندین سال بازسازی، این‌هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و به‌عنوان یکی از هتل‌های سنتی یزد شناخته می‌شود.

هتل سنتی فاضلی با ظرفیت اسکان ۵۰ مسافر در ۲ طبقه و ۱۶ اتاق، مجهز به امکانات رفاهی چون تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، یخچال و تلویزیون قرار می‌باشد. همچنین این‌هتل دارای یک رستوران سنتی با غذاهای متنوع و امکانات رفاهی همچون پارکینگ، وای‌فای رایگان و خدماتی برای معلولان است. با توجه به نزدیکی به آثار تاریخی و خدمات مطلوب، هتل فاضلی یزد به‌خصوص برای خانواده‌ها و افراد با ناتوانی‌های جسمی گزینه مناسبی برای اقامت در یزد محسوب می‌شود. هتل فاضلی جزء بهترین هتل های سنتی یزد است.

آدرس: خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، میدان وقت‌ الساعت

هتل سنتی 3 ستاره مظفر یزد

هتل سنتی مظفر یزد یکی از بناهای تاریخی این‌شهر است که در سال ۱۲۶۶ هجری شمسی ساخته شده است. پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۸۹، این‌هتل با موقعیت مناسب در مرکز شهر و نزدیک مناطق دیدنی مانند آب‌انبار شش بادگیر و باغ دولت‌آباد افتتاح شد. این‌مجموعه دارای ۲ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی است که تمامی آن‌ها به سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، وان و انواع لوازم بهداشتی مجهز هستند.

معماری سنتی این‌هتل کم‌نظیر است و درساخت آن از مصالحی چون خشت و گل استفاده شده است. امکاناتی همچون تاکسی‌سرویس، خدمات تور، پارکینگ رایگان و اینترنت بی‌سیم در این‌مجموعه در نظر گرفته شده است. قیمت رزرو اتاق‌های هتل سنتی مظفر مقرون‌به صرفه بوده و به گردشگرانی که به دنبال اقامتی سنتی در مرکز شهر یزد هستند، پیشنهاد می‌شود.

آدرس: میدان آزادی، خیابان مطهری شمالی، کوچه شهید بوکایی

هتل سنتی 2 ستاره کوروش یزد

هتل سنتی کوروش یزد در منطقه تاریخی فهادان شهر یزد در سال 1388 ساخته و درسال 1395 بازسازی شده تا خدمات و کیفیت بهتری را به مسافران ارائه دهد. این‌هتل دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری شهر یزد مانند زندان اسکندر و مسجد جامع دارد. هتل دو طبقه و دارای 10 اتاق با ظرفیت 30 مسافر است و تمام اتاق‌ها امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، مبلمان، یخچال، لوازم بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان را در اختیار دارند. رستوران هتل با ظرفیت 35 نفر غذاهای ایرانی سرو می‌کند و خدمات صبحانه رایگان ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، هتل سنتی کوروش امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، صندوق امانات، فکس و کپی، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات خشکشویی رادر اختیار مهمانان قرار می‌دهد. با توجه به قیمت مناسب و موقعیت نزدیک به اماکن تاریخی، این‌هتل به گردشگران پیشنهاد می‌شود.

آدرس: خیابان امام خمینی، محله فهادان، نرسیده به زندان اسکندر

هتل سنتی تک‌ ستاره الماس یزد

اقامتگاه سنتی الماس یزد یک هتل یک ستاره در خیابان امام خمینی این‌شهر است که در بافت تاریخی یزد قرار دارد. این‌بنای یادگاری‌از دوران قاجار در سال 1397 پس از مرمت و بازسازی به‌ عنوان هتل شروع به کار کرد. مسجد تاریخی منارگلی، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر، خانه لاری‌ها و موزه آب یزد در نزدیکی این‌هتل واقع شده‌اند.

هتل سنتی الماس 10 اتاق در 2 طبقه با امکاناتی مانند اینترنت رایگان و نامحدود، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون و اسپلیت دارد. پنجره‌ها به حیاط باصفای هتل باز شده و چشم‌انداز زیبایی دارند. صبحانه رایگان ارائه می‌شود و رستوران کافه‌بام در پشت‌بام هتل غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌کند. پارکینگ رایگان روباز نیز برای 7 خودرو در اختیار مهمانان قرار دارد. این‌هتل جزو هتل‌های ارزان یزد محسوب می‌شود و گروه‌ها و خانواده‌هایی که‌به دنبال اقامتی ارزان در بافت تاریخی هستند می‌توانند درآن اقامت کنند.

آدرس: خیابان امام خمینی، بعد از مسجد جامع، کوچه حسینیان (منار گلی)، جنب کوچه حسینیان ۵

هتل سنتی یک‌ ستاره جنگلی یزد

هتل جنگل یزد، یک هتل تک ستاره‌ای است که در سال 1395 در محله فهادان یزد افتتاح شده و در نزدیکی مناطق دیدنی شهر مانند زندان‌اسکندر و خانه لاری‌ها قرار دارد. این‌هتل 2 طبقه و 13 واحد اقامتی با امکاناتی همچون تلویزیون ال ای دی، لوازم بهداشتی، یخچال، اسپیلت و شوفاژ دارد و امکان کشیدن سیگار در اتاق‌ها را نیز فراهم کرده است.

هتل سنتی جنگل، امکانات رفاهی دیگری مانند چایخانه‌سنتی، حیاط با باغچه و حوض، اینترنت بی‌سیم و خدماتی همچون تاکسی‌سرویس، گشت نیم‌روزی و ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. قیمت رزرو اتاق‌های این‌هتل سنتی و ارزان است و برای گردشگرانی که‌به دنبال هتلی اقتصادی در محله فهادان هستند، توصیه می‌شود.

آدرس: خیابان امام خمینی، فهادان، روبروی موزه سکه حیدرزاده

بهترین هتل ‌های سنتی یزد

درادامه، بهترین هتل‌های سنتی یزد را معرفی می‌کنیم که اقامت در آن‌ها، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از زیبایی تاریخی را به شما ارائه می‌دهد، اما ازنظر قیمت نسبت به هتل‌ های سنتی که بیان کردیم، گران‌تر هستند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد
هتل سنتی داد یزد
هتل سنتی پارسیان صفائیه یزد
هتل سنتی مهر یزد
هتل سنتی ملک‌التجار یزد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد